Fakkeltog…

Vakkert å se hvor mye omtanke mennesker viser

I går bestemte jeg meg for å gå i fakkeltoget/Rosetoget i Bergen. Avtalte egentlig å gå sammen med en venninne fra teateret/Forum, Anne. Men vi fant hverandre ikke i mengden, men heldigvis fant jeg en jobbvenninne, Randi så vi bestemte oss for å gå sammen da ingen av oss fant dem vi faktisk skulle gå med. Da jeg kom til byen var det selvsagt ingen roser å spore opp i blomsterbutikker, så ble det men noen andre blomster som jeg la ned ved den blå steienen. Ikke fikk jeg tak i fakkel heller, men fikk tak i et lys da. Spesielt å se så mange mennesker samlet og så mye blomster rundt den blå steinen.

Var godt å gå i toget i hvertfall.

Fler som gikk i rosetog/fakkeltog?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Tema og merket med , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Fakkeltog…

  1. Jeg gikk i fakkeltog i Stavanger! : ))

  2. Katrine sier:

    Ja det var utrolig vakkert å se at hele landet samlet seg!❤

  3. SV: Takk søta🙂 Veldig fornøyd med min nye jakke😀

  4. ja❤
    vakkert og trist samtidig.

  5. Marte sier:

    Så fint.. Jeg skulle ønske jeg kunne dra i Trondheim, men jeg er på et lite sted nå, men det er minnemarkering her i kveld som jeg skal delta på:)

  6. SV: Tusen takk🙂

    Ja var på Rådhusplassen her i Oslo❤

Please reply

