New start…

I dag var det brutalt tilbake til hverdagen. I dag da jeg ble vekket (heldigvis fordi vekkerklokken min på mobilen gikk ikke av) 05:55 og med sandpapir i øynene tenkte jeg at kanskje jeg likevel skulle stått opp 07:00 hver dag forige uke for å forberede meg på en tidlig morgen, og kanskje jeg ikke skulle døgnet an natt til lørdag OG søndag! Men man blir alltid etterpåklok. Neste år skal jeg det, da skal det forberedes enda bedre på en hard start etter 3 ukers ferie.

Var kjekt å komme tilbake til hverdagen da, og se kollegaer igjen og ungene i barnehagen. Blir nok en hard uke, men neste uke er jeg nok våken før vekkerklokken har kjangs til å fungere.

Flere som er brutalt tilbake til hverdagen?

Ellers så er Hairspray billettene til musikalen Hairspray på Forum Scene i Bergen lagt ut for salg. Vet ikke når jeg skal spille enda, men går ut i fra det er annenhver forestilling ettersom jeg deler rektor rollen med en til. Gleder meg masse til Hairspray, jo mer jeg hører sangene, jo mer liker jeg dem. Så 14 Oktober er jeg klar!. Klikk på plakaten under eller på Hairspray bildet på høyre siden og du kommer til billettsiden.

Kommer du og ser på?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til New start…

  1. vestfoldgirl sier:

    Uff, alltid tungt å komme tilbake til hverdagen. Jeg har ikke hatt noe ferie, jobbet i hele sommer. Men når skolen begynner om tre uker blir det hardt å stå tidlig opp igjen…gruer meg til det….

  2. Kristine sier:

    Sv: Tusen takk🙂🙂

  3. Nina C. sier:

    Huff,kjenner meg igjen der. Men det er jo greit å få startet hverdagen igjen.🙂
    Er litt for langt unna for å se musicalen,men har veldig lyst å se den en gang:)
    SV;Takk:)
    Man føler virkelig at måneden er gått når man skal på jobb igjen:) husker det fra da jeg hadde jobb.hehe:) Du får ha god arbeidsdag =)

  4. RandiMS sier:

    Sommerferie i litt over to uker til, så blir det nok mer enn en brutal start på hverdagen igjen ;P

  5. SV: Den er kjempe bra og spennende… Dette er en veldig fin bok. ET MUST😉

  6. SV: Bilbingo er GENIALT😉 Takk for tips..😀 Dette må testes ut😀

  7. Hvor er Forum Scene?
    ble brutalt dratt tilbake til hverdagen i går selv, men syntes det er helt greit😀

  8. Siv sier:

    ÆÆÆÆh, jeg er glad jeg enda har noen uker å soooove på ;D

  9. Line sier:

    jeg nyter mine siste uker av ferien, kjipt at det snart er over..😦

  10. Elise sier:

    Takk for kommentar!

  11. Marianned sier:

    Huff, også så tidlig da. Jeg føler med deg! Jeg har fri denne uken også, men må likevel opp halv syv to dager for å kjøre mannen på jobb slik at jeg kan ha bilen🙂 Men greit å stå opp, så blir det ikke så ille når jeg begynner på jobb igjen🙂

  12. Tonje sier:

    Jeg hadde akkurat den samme følelsen i dag. Gleder meg ikke noe mer til i morgen når klokken ringer. Har heldigvis bare hatt en uke ferie, og skal snart ha to til. Kanskje jeg må se den musicalen rettogslett. Siden den er i Bergen og alt🙂

  13. SV: Tusen takk søta🙂 Stor sans for golf selv.. Anbefales på det sterkeste😀

  14. Marte sier:

    det er alltid vanskelig å komme tilbake til vanlige rutiner.
    jeg begynner på jobb om ikke så lenge etter å ha vært sykmeldt siden januar. det kommer til å bli brutalt!

Please reply

