Answers…

For en tid tilbake hadde jeg faktisk en spørsmålsrunde på bloggen, kom ikke inn så mange spørsmål, men her er svarene på de spørsmålene som kom inn:

The Producers off course

The Producers off course

Hvilke blogger MÅ du lese? Egentlig alle jeg har på bloglovin’, men MÅ lese Lillesmurf.no, det er faktisk min favorittblogg, fordi hun har masse variert.

Hvorfor blogger du? Helt ærlig, vet ikke, men for å ikke gå dem hjemme på nervene med alle meninger og innfall så går det utover bloggen. Også litt som en dagbok, men ikke veldig privat…

Nevn tre positive ting med deg selv (som du er fornøyd med) og en ting du misliker. Og hvofor? Jeg er snill, ærlig og livlig… er vel det jeg får mest tilbakemelding på så er vel det. Misliker med meg selv, ehm.. at jeg veier litt mer enn jeg helst vil selv, men fordi det er vanskelig å gå ned når jeg går på leddgikt medisin er det noe jeg må leve med og sakte men sikkert klarer å gå ned kilo. Men man må ta ting med et smil, ellers irriterer det deg hele tiden.

Favorittsanger for tiden? Altså, i og med at jeg har iPod har jeg det vanskelig for å få med meg ny musikk. Men henger liksom i «Precious To Me» og «Ring Meg» for tiden.

Hva gjør deg glad? Masse, jeg har liksom ikke noe helt spesifikt som gjør meg glad, men er masse. Eller jo, den følelsen av lykke når man kommer ut fra en musikal…

Hva gjør deg sint? Urettferdighet, løgn, enkelte jente-drama ting.

Hvor ville du reist hvis du kunne dratt hvor som helst? Kall meg teit, men siden jeg ikke har vært i London, så er London stedet jeg kommer på nå. Men faktisk Hellas også. Irland også forresten.

Tre musikalroller du drømmer om å spille? Rizzo i Grease, Sophie eller Donna i Mamma Mia.

Tre beste musikaloppsetningene du har sett? Takk for den, for DET klarer jeg helt sikkert å rangere, men oki, prøver…

1: GREASE
2: MAMMA MIA
3: Les Miserables

er egentlig mange fler som deler 1 plassen osv..men siden du spør om tre, så der var dem;)

Om noen vil, kan jeg ta en ny spørsmålsrunde, er det noe du lurer på, fyr løs.

Hvordan er deres uke så langt?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Spørsmålsrunder Svar og merket med , . Bokmerk permalenken.

13 svar til Answers…

  1. Nina C. sier:

    Bra svart=) fint med spørsmålsrunder!

  2. carmensplace sier:

    Fint! Min uke er fantastisk. Satser på mer soool snart!

  3. Nina C. sier:

    SV;
    =) Synes den er fantastisk hittil jeg har lest! Synes språket/skrivemåten til sara gruen er bra!
    Bra at det har vært greit vær i bergen:)

  4. Marianned sier:

    Moro lesing!

    Jeg fikk ikke med meg at du hadde spørsmålsrunde, har vært så dårlig til å lese blogger i ferien, men nå er jeg tilbake🙂 Jeg hiver inn et par små spørsmål til deg; hvor lenge har du hatt interessen din for musikaler og hvordan oppstod den?🙂

  5. Gode svar søta🙂 Jeg har faktisk bare sett en musikal i mitt liv og det var i London, Fame.. Digget den. Takk for hyggelig omtale også. Blir helt rørt jeg❤

    SV: Jeg kjenner til det.. Blir dårlig selv. Satt med tårer i øynene og klump i halsen hele veien. Grusomt…!

  6. SV: Ja stemmer😉 Det er jo helt nydelig der😀

  7. SV: Tusen takk for veldig gode ord, søte Veronica❤

  8. Gode svar🙂
    så synd det er/var i Bergen, det blir litt for langt :-((
    si fra hvis du noengang skal være med på noe i Oslo og omegn❤

  9. Almighty sier:

    Syns det er kjekt å lese slike svar innlegg🙂

    Har blitt syk så uka er ikke heeeelt på topp!

  10. Karoline sier:

    Gode svar og nydelig bilde!

  11. Katrine sier:

    Tja, jeg vet veldig lite om deg da! Såå…her kommer noen spm:)

    Hva gjør du til daglig?
    Hva er ditt favoritt syssel?
    Liker du best å være med andre store deler av dagen, eller liker du deg godt alene også?
    Potetgull eller sjokolade, og hvorfor?

  12. Marte sier:

    artig innlegg =)

Please reply

