Converse<3

image

image

Jeg har vært kjempelat med blogging i det siste, men har vært sent hjemme noen dager og prioeitert andre ting noen kvelder…. Men blir rørt når jeg er innom og sjekker og der er kommentarer på vent.

Akkuratt nå sitter jeg på sykehuset med medisin i hånden og venter på at den skal renne inn.

Så vil jeg også vise dere et av de nye par med Converse jeg har blitt heldig eier av! Min kjære «sjef» kjøpte dem for meg da hun nettopp har vært i USA.

LIKTE DERE DEM?

-Veronica, som blogger fra mobilen.

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Leddgikt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Converse<3

  1. Nina C. sier:

    Kjempe fine sko:) Hvorfor er du på sykehuset?håper er alt er bra.

  2. Anne-Birthe sier:

    Fiiinne sko! Slitan🙂

  3. Elsker skoene❤
    Hvorfor sykehuset søta? Ble bekymret jeg❤

  4. Marte sier:

    shit så skummelt det ser ut å må få medisin på den måten! håper jeg slipper unna og kan holde meg til tabletter…

    fine sko da =)

  5. Tonje sier:

    Fine sko🙂

  6. Eirin sier:

    Herlig farge på dem!

Please reply

