Spillkveld…

Fredag var jeg på spillkveld sammen med Anne-Birthe og to venninner jeg har hatt siden ungdomsskolen, Andrea og Lise. Vi var hjemme hos Lise og vi spilte et kortspill som heter Munchkin som egentlig ingen hadde spilt før, men det var veldig kjekt. Det var meg, Anne-Birthe, Andrea, Andrea sin kjæreste Thorstein og Lise som spilte. Meg og Thorstein vant da, selv om vi egentlig ikke hadde spilt det før jeg jeg skjønte jo egentlig ikke helt hva det gikk ut på. Må prøves, det ble en del diskusjoner og en hel del latter. Man kan virkelig ha det moro med en flaske vin og kortspill. Definitivt noe som skal gjentas flere ganger.

I går var jeg på kino sammen med Anne-Birthe og Ragna og så «Bridesmaids». Utrolig morsom film. Hadde egentlig ikke så veldig store forventninger til filmen, selv om alle har sagt den var kjempebra og den virket helt utrolig morsom på traileren, for noen ganger har jeg en tendens til å bli skuffet, men denne filmen var bare søt og kjempemorsom. En film om vennskap, den vanskelige kjærligheten og bryllup blandet med en hel masse humor og forviklinger. Ikke helt klisje filmen egentlig, men selvsagt litt i og med at det er jo en amerikansk film, og hva annet kan man forvente? Uansett ble jeg veldig forelska i sangen som er slutten, noen ganger fester noen sanger i filmer seg mer enn andre.

Anbefaler i allefall filmen.

Har dere sett «Bridesmaids»? Hva synes dere?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til Spillkveld…

  1. Nina C. sier:

    Fint med spill kveld og filmkveld! sett bridesmaids, likte den godt:)

  2. Anne-Birthe sier:

    Veldig koselig og kjekk helg. Både spillet og filmen var veldig bra🙂

  3. SV: Jeg har aldri hørt om den telefonen jeg🙂 Men gode apps du har da😉

  4. SV: Jørgen + Anne er helt nydelig❤

  5. SV: Den var ikke så skummel, men veldig bra😀

  6. Nina C. sier:

    SV;
    =) Nevøen min var redd for kuer og griser før. Men så ut som han hadde kommet over frykten på åpen gård:)

  7. Nina C. sier:

    SV;ja, for to uker siden var vel slutten på felles ferien. Var kanskje greit å begynne å jobbe igjen?

  8. Tonje sier:

    Jeg har sett den filmen og jeg likte den ikke… enten har jeg veldig dårlig humor, eller så har jeg for god humor😉

  9. Katrine sier:

    Det hørtes utrolig koselig ut med en spillkveld😀 kunne tenkt meg å gjøre det selv jeg! Har ikke sett Bridesmaids men har hørt endel bra om den:)

  10. SV: Bra og ikke bruke for mye sminke søta. Naturlig vakker er du😉

Please reply

