Gangsperr…

I går var jeg i stallen igjen sammen med Anne-Birthe og vi hadde en sprangøkt i banen med Rigel. Skal si det kjennes i kroppen i dag, for dem som tror riding ikke er trening, dem tar feil! Har faktisk ikke tall på hvor  mange muskler man bruker for å holde et 500kg tungt dyr i galopp en hel runde og i tillegg styre det over et hinder som han faktisk ikke vil over (fordi Rigel veldig bedagelig anlagt, han er verdens beste, men han liker ikke veldig hard jobbing). Men egentlig var Rigel superflink i går, veldig stolt av prinsen! Og jeg er virkelig offisielt tilbake på hesteryggen. Skal ha Rigel annenhver onsdag nå, jeg er så lykkelig, for har savnet hest nå når jeg har hatt rideforbud! Hadde det kjempekjekt i stallen i går i allefall sammen med Anne-Birthe, som jeg fortsatt savner å ha med min side i stallen, selv om jeg har Even!

Ellers har jo jeg klart å bli veldig forkjølet da. Var syk på mandag og tirsdag, men kom meg på dagen på tirsdag. Forkjølelsen har virkelig grepet tak i meg. Håper jeg kommer meg til Lørdag, for da skal vi i Hairspray på Festplassen i Bergen og promotere Hairspray, på FUNKISDAGEN 2011. Føler oss heldig da vi får opptre på en slik fantastisk tilstelning. Det er i regi av NHF (Norges Handicap Forbund) og Didrik Solli-Tangen skal synge rett før vi skal på scenen! Gleder meg masse. Er egentlig ikke veldig sikker på om jeg skal på scenen (er forkjølet og kan ikke være med på øving i morgen av andre grunner) men er på festplassen og er i sammenheng med Forum-gjengen og Hairspray. Det står også om Hairspray i bergenhelg.no  så inn å les. Minner dere på at om dere trykker på logoen med Hairspray på siden her kommer dere rett til billettsalget.

Noen som kommer og ser på oss på Lørdag?

Noen som kommer og ser Hairspray på Forum, som har premiere 14 Oktober og spilles hver helg frem til 6 November?

vil bare si at jeg er blitt syk ig kommer ikke til å være på festplassen…snufs…

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hest, Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Gangsperr…

  1. Anne-Birthe sier:

    Jeg kommer på lørdag, og håper å få sett deg i aksjon🙂

  2. SV: Ja musikaler er et must i London. Se Fame sist jeg var der..🙂 Du må komme deg dit søta😉

  3. Karoline sier:

    God bedring snupp! Og lykke til på lørdag!

  4. Tonje sier:

    Masse god bedring🙂 Og kanskje jeg kommer..

Please reply

