I can do anything with the right SHOES <3

Jeg har seriøst fått dilla på Conversesko, joda, de er rett og slett ubehagelig å gå inn, men elsker skoene og har egentlig gått dem inn nå så dem blir flittig brukt. I og med at mitt kjære fargerike kawasaki-par trenger litt hvile så måtte jeg selvsagt til anskaffelse av noen sko som det skriker litt Veronica av. Det bakerste rosa-ish paret kjøpte jeg av Ragna, jeg bare elsker dem! Det to lave parene kjøpte Lill-Iren (kollega) til meg da hun var i USA i sommerferien. Det grå paret har jeg vist før, men ikke det sorte. Elsker skoene og gleder meg til å sette litt farge på de grå høstdagene vi har i vente snart (hvor ble egentlig sommeren av)?. 

I går skulle jeg egentlig vært på Festplassen i Bergen og fremført en del Hairspray og Grease sanger sammen med gjengen i Forum som jeg er så heldig å være en del av, men siden den pokkers forkjølelsen nekter å gi slipp og hr.feber har besøkt meg igjen så ble jeg tvunget til å holde meg hjemme! Irriterer noe sykt, for de var vist kjempeflinke! Jeg er virkelig stolt av gjengen «min».
Var du og så på gjengen på Festplassen?

I stedenfor kom min kjære bestis Anne-Birthe på besøk og vi så to filmer Easy A (som er vanvittig morsom) som er en film vi begge så for andre gang. Så gikk vi oss en liten tur med hunden min og plapret om alt og ingenting. Anne-Birthe er god å snakke med! Så da vi kom inn igjen satte vi på Burlesque, en film som jeg liker veldig godt, er jo en musikalfilm. Så må si det var veldig koselig med «sykebesøk» av Anne-Birthe.

Noen som så komi-prisen i går forresten? Er ganske kult at jeg har sett to av de forestillingene som fikk pris i går, både «The Producers» og «La Cage aux Folles». Synes forresten at understudy-ien til Hilde Louise Asbjørnsen som Ulla i «The Producers» kunne fått litt mer oppmerksomhet da Hilde vant prisen sin, for Anette Amelia Larsen gjorde også en sinnsykt bra performance som Ulla i samme stykke. Nå har jeg ikke sett Hilde i samme rolle, men sett klipp av henne som Ulla, og synes ut i fra klippene at Anette har en litt mer sjenert og yndigere Ulla. Noe jeg passet seg, for hun var litt klumsete og bare utrolig søt, noe ikke Hilde fikk frem, men hver sin smak. Uansette kult å ha sett to av de forestillingene som fikk pris.

Ellers går jeg inn i min siste uke som 24 åring, neste mandag (altså 5 september) blir jeg 25! wee.

Så fler som har hatt en grei helg?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

23 svar til I can do anything with the right SHOES <3

  1. SV: Synes ikke det var teit jeg😉 Vi er jo alle forskjellige og gleder oss derfor til ulike ting😉

  2. Marte sier:

    så kule sko du har! jeg likte de med rosa inni best=) jeg har hatt to par converse selv, men de er brukt opp for lenge siden😉

    Burlesque og Easy A er kjempebra filmer =)

    hva er hr.feber?

  3. SV: Jeg lo godt jeg også😉 Jeg blir gjerne med på BI i det slappeste antrekket ever😉 Selvsagt sekk på ryggen også😉

  4. SV: Hehehe.. Takk for det.. Jeg håper allikevel jeg har endret meg litt da😉 hihi…

  5. Anne-Birthe sier:

    Var kjempekoselig på lørdag❤

  6. Tonje sier:

    Jeg synes converse er fantastiske. Både utseendemessig og gå med…🙂 Sommeren er dessverre kraftig forsvunnet..

  7. solfrid sier:

    Kjempe kule sko!=)

  8. Siv sier:

    ÅH, for noen NYDELIGE sko! Jeg har lett etter lave converse hele sommeren jeg…. Har to bar vanlige, men jeg har vent meg til å gå i dem, så jeg synes ikke converse er så ubehagelig lengre :’)

    • Veronica S sier:

      De to lave parene var jeg så heldig å få en kollega å kjøpe til meg i USA i sommer! Strålende fornøyd! Jeg har også vent meg til å gå i converse nå, beste skoene❤

  9. Siv sier:

    Ps. gratulerer med morgendagen!!

Please reply

