Goodbye my friend…

Denne helgen har egentlig gått til å henge litt med Anne-Birthe siden hun reiste tilbake til Irland i dag. Fredag var vi på kino og så «Få meg på for faen», egentlig en ganske bra film. Om man har litt bygdehumor så var det meste i den filmen ganske morsomt. Synes egentlig bare synd i Alma som det handler om. Mormor og morfar bor på bygden og kjente igjen en del ting, sånn som at det er alltid en bimbo i en bygd som må lage rykter og slenge dritt, det er alltid et menneske som konstant står i kjøkkenvinduet sitt og får med seg alt som skjer og ikke minst er det masse drikking på fest.

lånt av bergenkino.no

lånt av bergenkino.no

Så var vi ute en tur og spiste deilig dessert på EGON og hadde en koselig venninne-prate kveld etter filmen. Lørdag var vi på kino igjen for å få med oss filmen «Til siste hinder». Som hestejenter vi er kunne vi ikke la filmen gå fra oss før Anne-Birthe skulle over dammen. Vi likte filmen vi, selvsagt en del ting å pirke litt på, ettersom vi er hestejenter så legger vi merke til en del «usannsynlige» ting i filmen, men ellers synes vi det var fine hester, vakkert landskap og hele kroppen verket etter å sette seg opp på en hest igjen og ha en lang gallopptur.

Vi kjøpte også nye jakker i byen, vinterjakker på Vero Moda for 299 er ikke akkuratt dyrt, så vi falt for fristelsen. Skal legge ut bilde av jakken senere.

I dag har jeg vært med en herlig gjeng i Forum for å ha litt dansetrening. Det er noen dyktige dansere vi har med oss i Hairspray, og noen tar initiativ til å lære oss jazz-walks osv en søndag, sånn helt random. Jeg klarte å snuble i mine egne bein og pådro meg en kul i bakhodet og en litt hovven albu, men gjør ikke noe. Kjekt var det uansett, og siden dans ikke er helt min sterke side, så er det moro å lære. Ikke minst elsker jeg oppvarmingen i begynnelsen der vi får kjørt oss med sit-ups, løping og diverse andre styrkeøvelser. Alt i alt har vi holdt på fra litt over 16:00 i dag til 18:00. Finnes ikke noe bedre enn å bruke kroppen skikkelig en søndag.

Nå er Anne-Birthe tilbake i Irland og jeg fikk bursdagsgaven min av henne i går, enda ikke åpnet den, men åh jeg er så nyskjerrig på hva det er. Men lovet å vente til i morgen, og da må jeg nesten holde det.

Hva har dere herlige mennesker gjort i helgen?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

13 svar til Goodbye my friend…

  1. Tonje sier:

    Høres koselig ut🙂

  2. Nina C. sier:

    Høres som du har hatt litt av en helg:)
    SV;Koselig det minnet hørtes!

  3. Katrine sier:

    Gratulerer så mye med dagen som var i går!!😀 super dag😉 håper den var fin!

  4. Siv sier:

    Jeg har hørt mye om denne filmen! Bygdesladder er ganske kjent nemlig😉

  5. SV: Det er den.. Denne må du se😉

  6. SV: Ja den scenen med «nobody puts baby in a corner» er fantastisk❤

  7. AB sier:

    Tusen takk for en super siste helg hjemme!
    Naa blir du jo opptatt med Hairspray framover, saa er det jul og saa er jeg plutselig hjemme igjen😉

Please reply

