Oj, jeg er faktisk 25…

Jeg har helt enkelt og greit noen fantatiske kollegaer som virkelig gjorde stas på meg i går da jeg fyllte mine 25 år. De hadde hengt opp banner på siden av barnehagen slik at alle fikk med seg at jeg hadde bursdag (fikk ikke tatt bilde, for den regnet «bort» før jeg fikk tatt bilde) og jeg fikk brownies, bakt av den herlige avdelingslederen min Lill-Iren. Jeg fikk også et dekorert skap med edderkopper og Alexander Rybak (to av de tingene jeg har MINST sans for i hele verden). Jeg bare elsker kollegaene mine. Men jeg endte opp med å ha marrerritt natt til i dag da, om at Rybak kom etter meg med fiolinen, og jeg løp og løp!

Fikk hele to kroner, ene laget av Randi, som dekorerte den med edderkopper, i hevn med at når hun hadde bursdag fikk hun lille krone med en ballettdansende Hello Kitty på (hun hater lilla, Hello Kitty og Ballett) av meg. Så skulle bare mangle at jeg fikk en med edderkopper, jeg som elsker edderkopper.

Den andre kronen var dekorert med diverse kjekkaser (med unntak av SPYBAK foran!), Hans Marius Hoff Mittet, Bjarte Hjelmeland, Måns Zelmerlöw og Didrik Solli-Tangen var plassert på kronen, det var Alexander Rybak og, men han stiller IKKE i kjekkasklassen.

Fikk også søt pakke av Lill-Iren, men bilder av pakker kommer senere.

image

Krone med edderkopper fra Randi;)

image

kronen jeg fikk av Hanne og Lill-Iren, de to søtisene jeg jobber med!

image

Hans Marius og Didrik

image

Måns og Bjarte

image

Spybak, så bilde av da jeg og Anne-Birthe fikk Måns på fanget på Allsang i fjor!

image

Dette groteske synet møtte meg om morgnen.. dekorert skap!

Sant jeg har fine kollegaer?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Oj, jeg er faktisk 25…

  1. AB sier:

    Hehehe, uff jeg ler enda av det siste bildet😀 Herlige og kreative kollegaer du har! Kjempefine kroner🙂

  2. Nina C. sier:

    hehe,koselig gjort da=) gratulere med dagen!

  3. Jeanette sier:

    Åeeh, jeg vil også ha krone på min bursdag!😀 Sånn du vet det liksom..❤

  4. Mari Lene sier:

    Så koselig gjort!🙂 Gøy med krone!

Please reply

