Bergensvær…

Bergensvær har en del ulemper, men også en hel del gleder. Onsdag var jeg så uheldig og stod på bussen som bråbremset pga en vanndam… jeg ble slengt fremover samtidig som jeg holdt meg fast og fikk et skikkelig rykk i venstre håndledd. Jeg var på vei til stallen, og riding gjorde liksom ikke det hele så mye bedre (selv om jeg prøvde mest mulig å bruke kun høyehånd). Jeg verket hele natten til torsdag, var oppe en 4-5 ganger kun for å gå på badet for å la varmt vann renne over håndleddet i noen minutter for å døyve en del smerte.

Torsdag på jobben var jeg trøtt og gikk vekselsvis mellom varmekrem for håndledd og jobb følte jeg. Heldigvis, igjen har jeg fantastiske kollegaer som skjønner meg. Hadde i allefall noe av humøret mitt oppe og det hjalp litt på at vi hadde øs-pøs regn og lekte under takrennen med ungene i barnehagen. Regn kan virkelig være gøy!

Klissblaut! Og nei, det finnes virkelig ikke mer sexy regntøy enn det vi har i barnehagen!

Camilla synes også det er kjekt med regn!

Kan på tro å ære love dere at vi var våt igjennom regntøyet, ungene var klissklass også. Men alt går jo an å tørke og vi krymper jo ikke! Og så lenge man koser seg og gjør det beste ut av det været som venter oss i høst, så ligger ikke smil så langt unna.

I dag har jeg måtte kaste inn håndklet. Håndleddet mitt er supervondt og jeg skriver kun med en hånd på dataen. Men får håpe jeg er bedre i morgen.
Nå står Idol på programmet, der jeg heier på Vegard Leite som er i fra Værlandet, der mim mormor og morfar + tante og kusine bor. Dessuten heier jeg masse på Kim-Erik Tolleshaug som jeg har spilt i High School Musical med og som er en helt superherlig fyr.

Hvem heier du på?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Bergensvær…

  1. SV: Hehehehe.. Jeg også😛

  2. SV: Ja det er jeg enig med deg i… Trist å høre søta❤

  3. Marte sier:

    uff stakkar! Håper du blir bedre snart!!! klem

  4. Nina C. sier:

    huff,det med håndleddet høres ikke godt ut. Du får gå til lege med det,kan hende du har fått en real strekk eller forstuet det.

  5. Karoline sier:

    Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!
    Heier på Vegard nå🙂

  6. Siv sier:

    OGså så flott bilde som illustrerer skikkelig regnvær! Vegard er såå flink!!

    • Veronica S sier:

      Takk<3 vi står egentlig under en takrenne da, men det var ikke mye forskjell fra den og selve regnværet så;) hehe. vegard er kjempeflnk, han har en oinkel som er like flink! Heier også på Kim;)

  7. Nina C. sier:

    SV;Samme her også!:) Moskva virker som en spennende by!

  8. SV: Jeg håper også det.. Mange skriver over at det bare er tull.. Håper de har rett😉

  9. SV: Takk søta❤ Lørdagen var super. Håper du koste deg også😀

Please reply

