Mer bursdag…

I går hadde jeg en herlig gjeng på besøk for å feire mine 25 år. Vi hadde ost, kjeks og vin (og brus) og jeg storkoste meg. Var noen som meldte avbud, noen fordi de ikke hadde barnevakt og andre av sykdom. Men var koselig med dem som kom;) Vi så skal vi danse og vi ble mektig imponert av Anna Anka faktisk, ingen av oss trodde hun kunne danse. Hadde alt i alt en kjempekoselig kveld.

Her er noen av gavene jeg har fått til 25 års dagen min (da har jeg ikke tatt bilder av pengene jeg fikk).

Blomster, Bodylotion fra EOS, Cupcake pute, Minnealbum, Cupcake headset, 500 Cupcakes oppskrifter fra USA, Stratos sjokolade, iPod gris, Cupcake former med oppskriftsbok.

 

Minnealbumet med masse koselige bilder i som jeg fikk av Anne-Birthe. Cupcake headset av Anne-Birthe og litt av Cupcake formene fra Lise og Andrea.

 

500 Cupcakes bok fra Lill-Iren og Stratos sjokolade fra Tina.

 

Cupcake puten fra Lill-Iren og iPod grisen fra Mamma og min bror.

 

Blomst fra Tina og EOS bodylotion fra Lise og Andrea.

Jeg er kjempefornøyd med gavene! Virkelig! Har kreative venner merker jeg.

Håndleddet mitt er litt bedre, nå kommer smerten innimellom, ganske intenst, men så gir den seg litt igjen før det kommer intense smerter igjen. Skulle egentlig vært på danseøving med noen av Hairspray folkene i dag, men det dropper jeg, siden jeg ikke var på jobb på fredag går jeg ikke på dansing i dag. Håndleddet skal være i ro og forhåpentligvis får jeg snakket med lege på tirsdag da jeg skal inn å ha ny dose med leddgikt-medisin.

Hvordan har deres lørdag vært?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas, Leddgikt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Mer bursdag…

  1. Andrea Nornes sier:

    Gratulerer med dagen som var🙂 Ble litt missunnelig på den cupcakeboka og puta😛
    God bedring med håndleddet🙂

  2. Fin blogg du har! Så mye fint du fikk til bursdagen din:)

  3. Nina C. sier:

    Høres ut som du har hatt en kjempe fin bursdagsfeiring!🙂 vil også ha ipod gris:D Fremdeles god bedring med håndleddet!

    SV;Ja, utrolig tragisk det som skjedde. Alt ble på en måte annerledes.

  4. Så mye fint🙂

    SV: Kjenner til det.. Meg uten mobil går dårlig😛

  5. Katrine sier:

    Hehe, du er glad i cupcakes ja😀 skulle likt å hatt den boka! Skal nok få kjøpt meg noe den nærmeste fremtid🙂 fine gaver du fikk!

  6. Siv sier:

    hhihih, der er jo grisen, jo!! Også så koselig!! Minnealbum, digg it!

  7. May-Ingrid sier:

    uff, fort gjort! dansing er ikke for pingler, det skjer skader heletdiden! :p

    Tusen takk🙂

  8. A n n e tt sier:

    En sånn gris har jeg og, elsker den – seriøst! Sykt bra lyd på den🙂 Enig med deg, du har fått kjempe fine gaver. Merker jeg gleder meg til min bursdag allerede! Elsker å ha bursdag😛

    • Veronica S sier:

      Ja, grisen er sykt god lyd i… hehe, eneste som jeg synes mangler er at den kunne godt laget en gryntelyd når den ble slått på..hahaha. Har du rosa du og? Tusen takk;)
      Ja bursdag er kjempegøy!

  9. Rikke sier:

    Den puten har jeg leitet etter !!! De hadde noen sånne på en koselig kafè jeg var på, og jeg spurte hvor de hadde fått tak i dem, men det visste de ikke!! Er det lov til å spørre om du kan finne ut hvor den er kjøpt ? Hadde betydd mye😉 Og gratulerer med overstått ! Klem !

Please reply

