Phantom…

Da har jeg begynt på teaterskolen igjen (i går), var med en herlig gjerng i går og sang julesanger. Ja, du leste riktig, julesanger. Glade Jul og O’Helga Natt ljomet i veggene. Teaterskolen er nemlig i julemodus og vi gleder oss til «Reisen Til Julestjernen». Den blir kjempebra, det er jeg sikker på! Virket litt rart å synge julesanger i September, men kakemennene er jo snart ute i butikkene så går helt fint. Om fire dager er jo det bare 3 måneder igjen til Julaften.

Noen som gleder seg til Jul?

Bildet er lånt fra http://www.bergenkino.no

I 2011 fyller musikalen «Phantom Of The Opera» 25 år (thi hi, sånn som meg, bare jeg er en måned eldre) og med det så skal de ha en jubileumsforestilling i Royal Albert Hall, jeg skal ikke til London for å se den (selv om det hadde vært DRØMMEN). Men, jeg skal sitte i MB2 på Magnus Barfot Kino i 3,5 time for å se den. Det var til og med så stor pågang for å få billetter at de åpnet enda en kinosal for at folk skal få med seg den sattelittoverførte forstillingen. Med rød løper, forestillingen, pause og intervjuer. 3,5 timer musikal, åh som jeg gleder meg!

Les mer om det her.

Skal du se den? 

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas, Musikaler/Teater Generelt, Teaterskolen og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Phantom…

  1. Nina C. sier:

    Sikkert spennende å få begynt med foreberedelse til juleforestillinger:) jeg gleder meg til jul:) hehe
    SV;Håper også at jobben er i vente:) Må bare få litt ting på avstand og få slappet av🙂

  2. SV: Tusen takk søte Veronica❤

  3. Eirin sier:

    teaterskolen? ! Åherregud, jeg og vil!

  4. Siv sier:

    ååååh, så morsomt! Jeg gleder meg til juleteater starter opp igjen lokalt😀

  5. Anne-Birthe sier:

    Går ikke an å tenke på jul nå! Semesteret har jo nettopp begynt😛
    Phantom of the Opera blir sikkert fantastisk, så bra at de gjør litt utav det også i Bergen, tviler ikke på at du kommer til å storkose deg🙂

    • Veronica S sier:

      Jo, det går an å tenke på jul, for når julen kommer Anne-Birthe hjem og kunne godt trengt denne bestevenninnen min akkuratt nå!!!!!!!!!!!! (long story)
      Ja, ble sjokket når jeg hørte at de skulle vise Phantom her, så da må jo man ta turen liksom;)

  6. Tonje sier:

    Har vel ikke helt begynt tenke på jul enda🙂

  7. Malene Høie sier:

    Det hørtes spennende ut!

    Sv; Sant så sant!🙂

Please reply

