Er som stjerner…

I dag har jeg faktisk hatt utrolig savn etter verdens beste venninne Anne-Birthe. Noen ganger så hjelper det masse bare med internett. Noen ganger suger det å ha bestevenninnen i et annet land, virkelig suger. Når ting skjer om man trenger noen kloke ord eller rett og slett en skulder å bare låne litt fordi ting ikke går slik dem skal noen ganger… Hvorfor skal Irland være så langt borte? Men Anne-Birthe er så god, at hun er der likevel, selv om hun er i Irland, så vet jeg alltid at hun er der for meg;) Det er godt å ha en slik venninne.

Denne helgen blir en skikkelig Hairspray og Forum Scene helg. Det er faktisk bare 21 dager igjen til premieren på «Hairspray» så vi har en del å gå igjennom. Er veldig herlig å henge med den fantastiske gjengen i Forum. Alle er så flinke! Og energien er bare magisk, man går derfra med et kjempehumør. Så Lørdag og Søndag er det Hairspray som gjelder.

Uken som står for døren blir «travel» men på en god måte. Gleder meg til Onsdag, for da skal jeg på kino med to goinger, Amanda og Ragna. Vi skal i allefall se «Friends With Benefits» og kjenner jeg oss rett, blir det nok en film til i tillegg til den. Det er så typisk oss å se to filmer når vi først er i gang. Og neste søndag er det «Phantom Of The Opera» og det gleder jeg meg MAX til.

Hva er dine helgeplaner?

«Venner er som stjerner, selv om du ikke alltid ser dem, betyr ikke det at de er borte!»

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Er som stjerner…

  1. Siv sier:

    Æsj, jeg føler med deg, selv om de fleste vennene mine bor her i område! Det er flott vi har internett iallfall, tenkt hvordan det hadde vært uten! Kos deg med jentene! Jeg skal komme meg etter teltturen, er skikkelig slapp, haha :p SJOKOLADE❤😉

  2. Marianned sier:

    Vi har fartet rundt og ordnet en del ærend i dag, veldig godt med alt som kan krysses av på listen🙂

  3. Tonje sier:

    Ikke alltid så lett å ha bestevenninnen sitt i et annet land nei. Heldigvis er ikke Irland mer enn en kort flytur unna. Husker da bestevenninnen min bodde et halvt år i Australia. Måtte stå opp midt på natten for å kunne skype med hverandre.

  4. Marte sier:

    Vet akkurat hvordan du har det. Flere av mine nærmeste venner oppholder seg i utlandet for en lengre periode eller har flyttet til andre byer slik at vi ikke kan treffes så ofte som vi vil. Da er internett en god ting å ha =)

Please reply

