Danse, danse, danse…

I går kom koreografen fra London som skal hjelpe oss med koreografien til Hairspray. Aimee er kjempeflink, vi lærte ene dansen på sånn ca 1,5 time. Kjempeeffektiv og har virkelig gjort jobben sin i London før hun kom hit for å koreografere oss. Gleder meg virkelig til å lære mer de neste to ukene, er jo egentlig ikke så lenge til 14 Oktober nå. Hun er ikke så streng som jeg trodde hun kom til å være (hørt rykter om at engelske koreografer og regissører er kjempestrenge), men hun er bestemt, og det trenger vi.

Jeg har vært utrolig dårlig på blogging i det siste, jeg vet det. Men siden jeg har vært på øving og personalmøte. Fredag hadde vi bildedag i barnehagen, da kom fotografen og vi skulle smile pent å prøve å få alle de små til å gjøre det samme (søren ikke enkelt). Håper det ble fine bilder. Ikke minst måtte vi ta passbilde selv, jeg ser jo like lost ut uansett bilder som taes, men meg og Camilla ble liksom ikke helt ferdig etter vi hadde vært hos fotografen, så da ble det litt photoshoot på lekeplassen. Camilla er hun som ser normal ut på bildene.

fv. Meg & Camilla. Bildene er lånt fra http://diamondworld.blogg.no

 

"Bak" har du meg. Camilla in front!

meg med et "egentlig litt skeptisk til kamera" blikk

Nuh skal jeg gjøre meg klar til enda en Hairspray øving, dans med Aimee. Gleder meg. Så skal meg og Hanna på «Phantom Of The Opera» på Magnus Barfot Kinoen, skulle egentlig med mamma, men siden det har skjedd noe uforventet så blir Hanna med i stedet! Blir kjekt!

Ha en super søndag dere, hva er deres planer? Noen fler som skal på «Phantom Of The Opera» ?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas, Musikaler/Teater Generelt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til Danse, danse, danse…

  1. Har sett den i London maange ganger. Phantom Of The Opera er såå fin❤
    Moro med øving til Hairspray da😀

  2. Tonje sier:

    Du er da flink og effektiv du også🙂

  3. SV: Jeg var også på noe stand-up med de.. Det var så skuffende.. Men dette klippet liker jeg da😉

  4. SV: Ja det var utrolig kjekt også😉

  5. Nina C. sier:

    Spennende med en engelsk danseinstruktør da:) Du får «break a leg» når dere skal ha premiere da!

    SV;Takk Veronica, det var koselig å høre! Vært en fin helgepause og jeg kjenner at det er greit med små pauser🙂

    //Så bra!:) thumbs up!

Please reply

