Premieren er overstått!

Da er premieren overstått, den var fredag kl 19:30 og det gikk kjempebra. Vi fikk 4 er i både Bergens Tidende og Bergens Avisen. Strålende fornøyd er vi. Vi var en ganske sliten, men veldig fornøyd gjeng etter premieren, her kommer en liten bildespam (bildene er ikke helt topp kvalitet da kameraet mitt er i koma og jeg måtte bruke det gamle).

Malene og Benedikte viser hvordan man tøyer ut etter en premiere;)

Foran: Malene og Veni, i midten er Benedikte og på venstre side er Gry og høyre side har vi Marthe.

Meg og Veni, eller Little Inez;)

Fra venstre foran: meg, Gry, Veni og Aimee. Bak fra venstre: Marthe, Benedikte & Malene

En gjeng som er glad for å ha en vellykket overstått premiere.

The Corny Collins Show, starring fra venstre: Silje, Anna , Marthe, Gry, Aimee, Malene, Meg, Stine, Benedikte og ikke minst Veni.

Koser meg masse med denne gjengen, men vi savner allerede Aimee.
I går på klokken 19:00 forestillingen løp jeg mellom to roller, gikk egentlig ganske bra. I dag er det to roller igjen, så skal snart finne veien til Forum. Forestilling kl 17:00 dere. Billetter kan kjøpes i døren.

The premiere is over and it went really well. We’re very proud of all we’ve done. A tired but happy cast in the picture spam over. We got a good review from the local Newspapers in Bergen. From a scale from 1-6 we got 4.
To Aimee: we already miss you!

Hvordan har helgen deres vært?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Premieren er overstått!

  1. FIne bilder.. Grattis med god karakter / terningkast❤

  2. Nina C. sier:

    Gratulere med vell overstått premiere=) 4’er er jo bra!
    Hatt en arbeidshelg for å si det sånn, jobbet på en messe som vikar.

  3. Tonje sier:

    Godt jobbet🙂 og gratulerer så masse!

  4. SV: Du må se den.. Kjempe bra! Jeg digget den❤

  5. Anne-Birthe sier:

    Skulle ønske jeg fikk sett dere på scenen, gratulerer med gode anmeldelser🙂 Jeg er stolt av deg, du er flink!❤

  6. SV: Hehehehe.. Jeg har ikke smakt noe julerelatert enda og er ikke helt klar for det enda, men kommer vel for en dag😉 En ting er sikkert. Det er altfor tidlig!

  7. Karoline sier:

    Åh gratulerer med de bra terningskastene!

  8. Marianned sier:

    Så godt at alt gikk bra med dere🙂 Lykke til videre med forestillingen🙂

  9. Så moro da! Gratulerer😀

  10. Emma sier:

    Hei! Jeg så Hairspray i dag – dere var kjempeflinke, alle sammen! Har du noen gruppebilder du kan legge ut?🙂

    • Veronica S sier:

      SÅ kjekt, så kom du ikke å hilste på..hmm.. med en gang jeg får tak i gruppebilder så skal jeg legge ut;) Lover!

      • Emma sier:

        Jeg hadde så veldig lyst til å komme og hilste på, men jeg tørde ikke! Jeg ble spurt om å se den en gang til med en annen venninne på søndag (og jeg takket SELVFØLGELIG ja!) – kan vi komme og hilse etterpå? Vi har ikke lyst til å vente og se helt dumme ut, skjønner du! Tusen takk!

        PS: Jeg er jo veldig interessert i drama og teater selv, er det mulig å prøvespille for å være med i din gruppe, eller har du tips til andre steder jeg kan prøve?

      • Veronica S sier:

        Kom og hils på:-) du er ikke dum fordet! Er bare kjempekos:-)

  11. amalie sier:

    jeg var der :* dere var kjemefliiinkee🙂 fine bilder

Please reply

