Blog-break…

Ikke fordi jeg ikke har tid til å skrive, men siden dataen min har virkelig bestemt seg for å streike og kamera mitt gikk i koma på omtrent samme tid, så har jeg ikke helt blogg-redskapene jeg trenger for å gi dere noen lunde greie innlegg. MEN, skal på reperasjon med dataen på  mandag tenkte jeg, og kamera skal leveres inn i samme slengen. SÅ kommer jeg tilbake med blogg oppdateringer. For øyeblikket spiser jeg middag på jobben fordi jeg skal på gitarkurs og på glassblåsing etterpå, kjekt! Lover å komme tilbake når blogg-redskapene mine er fikset.

-Veronica (som savner bloggingen, men som setter pris på kommentarer!)

My computer has gone on strike, as well as my camera, so I’ll be back with blogging as soon as I get it fixed!

-Veronica

Dette innlegget ble publisert i Bloggen. Bokmerk permalenken.

2 svar til Blog-break…

  1. amalie sier:

    oki :* lykke til….tror jeg…😛 seriøst… jeg er så mye sammen med Sandra at jeg begynner å få »lol» humor og »sandra-humor»…. WHAT ARE I’M SUPPOSED TO DO ?!?!?!?

  2. Nina C. sier:

    Kjipt at pcen og kameraet streiket da! Du får ha en fin (ufrivillg) bloggpause da!

Please reply

