Lys imot mørketida…

Maria Haukaas Mittet er i disse dager aktuell som artist sammen med Oslo Gospel Choir, singelen Lys imot mørketida er ute i disse dager og albumet med samme navn kommer ut 14 november. Jeg gleder meg som en unge, dette er bedre enn julaften for meg. Maria og julesanger er virkelig tingen, og i tillegg til Oslo Gospel Choir som jeg har vært fan av siden jeg var liten, det er stas det.

Se den fine cden som kommer. Denne her bør alle skaffe seg 14 november.

Angående Hairspray, så ble jeg syk lørdag og måtte stå over siste forestillingen da og søndag. Spysyken kom som kastet på meg, og måtte kaste inn håndklet. MEN er tilbake på fredag 4 novemvber. Koser meg sinnsykt masse med Hairspray, har prøvd meg i to roller samtidig og elsket utfordringen, men er nå tilbake til kun rektoren. Koser med det også. Så siste helgen å få med seg Hairspray folkens, 4-6 november.  Fredag 19:30, Lørdag 15:00 og 19:00 og søndag 17:00. Billetter kan kjøpes i døren på Forum Scene i Bergen.

Maria Haukaas Mittet are in these days out with a single with Oslo Gospel Choir, and the cd will be realised November 14th. I Can’t wait.

About Hairspray, it’s going well but I got sick this Saturday and had to go home, so I missed the last show on Saturday and Sunday. But, next weekend is the last weekend with the Hairspray cast! It’s so sad. But I have enjoyed every minute of it.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Lys imot mørketida…

  1. Nina C. sier:

    Maria synger fint:) God bedring da! ikke noe morsomt med spysyken!

  2. Emma sier:

    Jeg merket at du var borte når jeg kom for å se dere på søndag! God bedring i hvert fall, og siden jeg ikke kommer til å se dere på nytt igjen må jeg bare si – dere var helt UTROLIG flinke, og jeg kommer absolutt til å se på fremtidige forestillinger!😀

  3. Marte sier:

    Hadde kommet for å se forestillingen om jeg hadde vært i Bergen, men det er jeg ikke så det blir litt vanskelig😉 Men jeg er sikker på at det er en bra forestilling!

Please reply

