Oppdatering…

Jeg lever fortsatt og har endelig fått nytt leketøy å skrive blogg med. Min forige data takket så pent for seg med å lage en herlig knitrelyd og å røyke fra siden så da var det på tide med å oppdatere dubbedingsen. Selv om den våkner litt innimellom og kan brukes til en hvis grad så ble den ikke helt frisk til mitt bruk. Nå er Macbook Pro kommet i hus og gleder meg til å bli mer kjent med dette å bruke Mac, for det har jeg kun vært borti noen få ganger før, da kun surfing på nett. Macbook Pro ankom 11.11.11, så det var herlig.

Hairspray er over for denne gang, siste helgen kom Anne-Birthe hjem en liten tur fra Irland og hun fikk med seg siste forestillingen søndag 6 november. Ble så utrolig glad! men kjempetrist når hun måtte dra igjen. Hun reiste tilbake til Irland tirsdagen, men er ikke så alt for lenge til bestevenninnen kommer hjem igjen, selv om jeg helst skulle hatt henne her 11 Desember. Da skal nemlig verdens beste Maria Haukaas Mittet til Bergen for å synge sammen med Oslo Gospel Choir i Grieghallen. Jeg har selvsagt billetter og bestilte dem for LENGE siden, for jeg har hatt en liten mistanke om at Maria skulle synge sammen med dem siden i sommer, så jeg har sittet på billettservice omtrent hver dagen siden i sommer for å se om billettene kom ut. Nå er jeg rimelig fornøyd med plassering og at billettene er veldig i boks. Skal på konserten sammen med mamma, som også gleder seg masse. Helst skulle vi gjerne hatt med oss Anne-Birthe og mammaen hennes også på konsert. Var på Oslo Gospel Choir konsert for to år siden sammen med en venninne, og det var helt magisk. Julestemningen kom med EN gang, selv om det da var en annen Maria (Arredondo) som sang med dem. Er mye mer fornøyd med valg av Maria i år for å si det sånn. Mandag kommer albumet til Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir ut, Lys imot mørketida. Anbefaler alle å spandere på seg årets julealbum fra et fantastisk kor og en fantastisk artist!

Nå er vi forresten i full gang med øving til «Reisen Til Julestjernen» på Forum Scene i Bergen. Premieren er 3 desember og vi spiller til 18 desember, torsdag til søndag. Billettene finner du på Billettservice.no og håper jeg ser deg i salen;-)

Så, hva er deres planer for helgen?
Noen av dere som har peiling på hvordan man får gratis photoshop til Mac? eventuelt om bra bilderedigerings/webdesign program til Mac?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hairspray, Hverdagsmas, Musikk, Reisen Til Julestjernen 2011 og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Oppdatering…

  1. Nina C. sier:

    Gratulere med Mac da:) Håper hairspray forestillingene gikk bra:)

    Helgens planer er ikke store akkurat,men blir litt feiring av farsdag på søndagen med familien:)

  2. giovannetta sier:

    Slitan med mac da!! Jeg vil også ha!!😀 Er godt mulig jeg tar turen på reisen til julestjernen, må bare se det han på økonomien ettersom jeg er definisjonen av en fattig student atm.. Men jeg har så lyst til å se!😀

  3. Jeanette sier:

    Det var ikke meningen at det skulle stå giovanetta, hahahah! Det kom automatisk av en eller annen grunn! hehehhe

  4. Grattis med Mac🙂 Godt å høre fra deg❤

  5. Siv sier:

    åååå, jeg får så lyst på advent når du sier sånt!!!!!😀 ps gratulerer med nytt skriveverktøy😉

  6. SV: Kult🙂 Hva kaller du deg på spillet?🙂

  7. anastassia sier:

    sv: tusen takk for kommentaren du la igjen på bloggen min!!:D ååh gratulere med MAC! Har selv utrolig lyst på en! Min data sier også hade til meg snart for å si det sånn!:p

  8. Katrine sier:

    Åh heldig! Jeg ønsker meg også en Macbook men de er så innmari dyre! Så tror jeg må nøye meg med en litt billigere en, iallefall akkurat nå:/ hvilken størrelse har du valgt?

    SV: Tusen, tusen takk😀

  9. SV: Jeg også. Kari Traa synes jeg ikke var flink. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun kom til finalen en gang.. Men jeg har ikke veldig peiling på dans da😛

  10. Anne-Birthe sier:

    Hairspray var fantastisk! Kjempekjekt å se deg på scenen🙂

Please reply

