Trollskog…

I og med at håndleddene mine har streiket i dag, så er jeg hjemme fra jobb. Gikk meg en liten tur med mamma og hunden og fikk tatt noen fine bilder. VELDIG utslitt nå som jeg kom inn igjen, og verker sykt mye i håndleddene…Klage, klage, klage. Men håper dere liker bildene:)

Jeg har ingen fancy kamera, jeg har et 12 mpx Apitex video og kamera. Men blir greie bilder. Bildene her er ikke redigerte.

Har noen spørsmål til dere som håper noen kan hjelpe meg med.

1: Noen som vet om et bra bilderedigerings program som ligner på photoshop som er gratis og kan brukes til Mac? Helst ikke Gimp, prøvd masse med Gimp og skjønner det faktisk ikke. 

2: Hvordan vannmerker man bildene sine?

3: Er det noen som vet om et bra program å lage layouter i som er gratis og man kan bruke til Mac?

4: Hva synes dere om bildene?

Så vil jeg bare meddele at Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir sin cd er ute i fysisk form i dag. Du kan også kjøpe albumet på iTunes, og det er fantastisk, verdt hver eneste krone!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hobby, Leddgikt. Bokmerk permalenken.

12 svar til Trollskog…

  1. Nina C. sier:

    Fine bilder:) Hva har skjedd med håndleddene dine?
    Jeg bruker Photoscape og kan bli lastet ned gratis på -> http://downloads.cnet.com/
    men vet ikke om det funker på Mac,har vanlig pc.:)

  2. Anne-Birthe sier:

    Likte spesielt godt bilde nr. 3, de andre spørsmålene kan jeg ikke hjelpe deg med, hehe.

  3. Siv sier:

    Utrolig stilige bilder!!! Får en ordentlig trollsk følelse av dem! Vannmerking; picnik.com! Kjapt og enkelt, og der kan du gjøre en god del også! Last opp bildet og rediger i vei ;D

  4. TOPICDIVA sier:

    hei på deg =) TUSEN TAKK FOR KOMMENTAREN PÅ BLOGGEN! =) Håper at du har det bra. Du har en kjempefin blogg. Kommer nok til å være innom oftere. Jeg lurer på hva blogger du mest om? Hva interresserer deg mest? Jeg ønsker deg en riktig fin kveld videre ;o) mvh topicdiva

  5. A n n e tt sier:

    Kan i grunn ikke svare på andre enn det siste spørsmålet, men bildene var utrolig fine🙂 Så ut som en flott tur😀

Please reply

