En spennende 2012…

Siden bloggen heter Miss Musical Queen, så er det på sin plass å skrive litt om teater også her, eller?

Som vi vet går vår alles kjære Bjarte Hjelmeland av som Teatersjef ved DNS i Bergen til nyttår. Jeg som ikke har lagt skjul på at jeg simpelthen elsker Bjarte Hjelmeland synes jo dette er trist og den nye teatersjefen som kommer for noen store sko å fylle. Bjarte Hjelmeland gjorde masse positivt for DNS i den tiden han satt som sjef, så vi håper den nye teatersjefen lever opp til dette.

Fram til nå ser det ut som Agnete Haaland allerede har begynt å fylle skoene, programmet for 2012 er allerede sluppet og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gleder meg til å gå på DNS i året som kommer. Vurderer også å kanskje skaffe meg dette årskortet som jeg har snakket om i 3 år at jeg skulle skaffe meg. Noen av forestillingene vi kan se fram til er:

Mor courage og barna hennes
Blackbird
Ulverock
Evig Ung
En midsommernatts drøm
Fanny og Alexander

Jeg gleder meg som en unge til 2012. Spesielt til Ulverock og Fanny og Alexander, men blir nok å snike meg innom de andre også tenker jeg. Sjekk ut www.dns.no om dere vil lese mer om stykkene.

Ser dere frem til DNS programmet i 2012 eller?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikaler/Teater Generelt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til En spennende 2012…

  1. Anne-Birthe sier:

    På tide du får deg årskort ja, tror du tjener det inn igjen ganske fort😉 Gøy at programmet er så bra!

  2. Nina C. sier:

    Ser ut som et spennende år i vente =)

  3. Karoline sier:

    Åh, gjett om jeg skal til Bergen i 2012!!

  4. Kristine sier:

    Hei!
    Fin blogg! Gleder meg og veldig til programmet i 2012, skal spille i «ulverock», så det blir veldig gøy🙂
    -Kristine

  5. Karoline sier:

    Så rockeulven på Nasjonaltheateret for tre uker siden og det var kjempebra, men nå fikk jeg superlyst til å dra til Bergen bare på grunn av at jeg trykka på linken og så at det var Helge Jordal som var rockeulven der og jeg er kjempefan av ham på grunn av ymse animasjonsfilmer han har dubbet i og sånt. Satser på at jeg har fått tak i jobb og får råd til å endelig dra til Bergen en gang til våren sånn at jeg kan se det for det hadde vært kjempestas og jeg har faktisk aldri vært i Bergen =D

    • Veronica S sier:

      Helge Jordan er episk..selv om man ikke skjønner hva han sier på scenen noen ganger.. stemmer for du tar deg turen til Bergen. Skulle gjerne vært i Oslo og sett musikalen, men kom meg ikke dit..så bra Bergen setter den opp, med en av mine favorittskuespillere Kjersti Elvik som geitemamma!

Please reply

