Konkurranse MONSTER…

Silje har en konkurranse der vi kan vinne de populære monsterene hennes. Jeg er med i konkurransen fordi jeg elsker disse monsterene. Bli med i konkurransen du også HER, om ikke kan du kjøpe et av monsterne hennes på epla butikken hennes HER. Du kan også like monsterne på facebook HER.

WISH ME GOOD LUCK!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Konkurranser og merket med , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Konkurranse MONSTER…

  1. Nina C. sier:

    Kul konkurranse:) skal sjekke den ut! takk for tips!

  2. Silje Silje sier:

    Tusentakk for at du blogget om konkurransen! Tvi tvi!🙂

  3. Nina C. sier:

    SV;Da faller denne nok i smak hos deg:) Black Swan var litt skummel. Den hadde litt psykologisk thriller preg over seg:)

  4. De er så søte🙂 Lykke til😀

    SV: Tusen takk Veronica🙂

  5. Siv sier:

    JEg håper du har flaks i denne😀

  6. Karoline sier:

    Lykke til! Krysser fingrene for at du vinner!

  7. Nina-Martine sier:

    Sv; Tror nesten jeg satt mer pris på remaken fordi jeg elsker originalen såpass mye. Så kan nok anbefale å se originalen først🙂

    Skal på Jessheim🙂

Please reply

