Advent…

Nå er Adventskalenderen på plass, med gaver i! Jeg har hatt denne kalenderen siden jeg var baby. Mamma vant den til meg da jeg var 3mnd, dvs jeg er jo født i september og den ble vunnet i desember MED gaver i. Så siden det så har den hengt på veggen i 25 år, i år.

I år har vi som i fjor og de siste 7 årene delt pakkene på oss 3 som deler hus. Mamma får 8 gaver, min bror 8 og jeg 8. Vi trekker hver vår dag.

Litt dårlig bilde

Fra en litt annen vinkel.. Grønne bånd = Min bror, Røde = mamma, sølvbånd = meg😉

Har du adventskalender? 

Så IGJEN maser jeg om Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir sin julecd. Det er virkelig jul, og anbefaler alle å skaffe seg en, for i morgen er det 1 desember og julemusikk skal spilles HØYT!

SKAFF DEG ET DU OGSÅ!

Så, skal du ha julecden?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

13 svar til Advent…

  1. Så koselig med adventskalender❤

  2. Nina C. sier:

    Stilig med gave julekalender:)

  3. Nina C. sier:

    SV;🙂 Fulgte ikke så mye på CSI (originalen) så overgangen til CSI:NY var ikke så brå:) hehe.

  4. SV: Nina har en super blogg. Tusen takk søte Veronica❤

  5. Siv sier:

    Hurra for fiiiin kalender!

  6. Andréa sier:

    sv: Åh, alt av Oslo Gospel Choir gir julestemning!😀
    Jeg har Kinder julekalender jeg.. Fått av mamma😉

  7. Nina-Martine sier:

    Har faktisk pakkekalender i år, første gang på mange år :p

    Sv; Takk! Og Disney er fantastisk!❤

Please reply

