10 Desember…

Og 11 dager til Anne-Birthe kommer hjem.

Siden jeg skrev blogginnlegg sist har det snødd i Bergen, snøen har blitt til is nå, fikk gleden av å ha den i en og en halv dag faktisk. Fikk mer en herlig tur i snøen 7 desember  og fikk tatt en del bilder:

Jeg synes det er magisk med snø. Liker det bedre enn regn. Selvsagt var hunden med på tur, og hun elsker jo snø.

Er hun ikke fin?

Ellers har jo Lexie blitt teaterskuespiller, hun spiller nissehund og hun elsker det. Liker egentlig ikke dyr på scenen, men så lenge dyrene ikke er tvunget til det og lært kunster med tvang er det greit. Lexie går egentlig bare å tusler rundt med nisselue på. I går gikk hun til og med fram for å ta applaus, hun gikk fram selv.

Anne og meg som nisse. Lexie er den hunden som sitter med oss. Den andre hunden som man ser baken på er Kisha som også er med.

I morgen skal jeg på julekonsert med Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir i Grieghallen. Jeg gleder meg som en unge, elsker jule cden deres og kan virkelig ikke vente til å høre dem live. Oslo Gospel Choir har jeg hørt en gang før på julekonsert og det gav frysninger på ryggen, så bra var det. Maria har jo jeg hørt en del ganger og damen sin stemme elsker jeg og det er sjeldent man finner en like mektig stemme som hennes. Kan virkelig ikke vente.

Skulle spilt i «Reisen Til Julestjernen» i dag og, meg og hunden. Men siden jeg ikke er noe bra i leddene mine, så da ble det ikke forestilling på meg.

Skal dere på julekonserten? Eller er det noen som har vært der?

Likte dere bildene? Liker dere snø?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hobby, Hund, Hverdagsmas, Leddgikt, Reisen Til Julestjernen 2011 og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til 10 Desember…

  1. KAYSO sier:

    Så nydelig vinterstemning i bildene dine!🙂 Kjempefint. Ville takke for koselig kommentar og ikke minst for en kjempefin link. Den bloggen falt virkelig i smak🙂 Kos deg kjempemasse på julekonsert🙂

  2. Synne sier:

    Sv; Ja, det var utrolig bra!

  3. mia eliana sier:

    det er ikke noe snø her!

  4. Flotte bilder❤

    SV: Mange fine julesanger du nevner her. En stjerne skinner i natt er bare helt nydelig❤

  5. Kathrine sier:

    Ååh, herlig med snø! Håper snøen kommer til Stord igjen snart!
    Bildene var heilt nydelige forresten!😀

  6. SV: Takk Veronica🙂 Skal ha det i bakhode😀

  7. Lena sier:

    Bildene var kjempefine🙂
    Jeg som hadde håpet på en Bergenstur uten snø i morgen! Jaja, får jo bare være positiv å prøve å få mer julestemning ut av det.

    SV: Hvor kjøpte du sparekatten din da?

  8. Siv sier:

    Awwww, så skjønn hunden er! Også så flotte snøbilder du har tatt!! snø❤

Please reply

