Magisk julekonsert…

Søndag var jeg sammen med mamma på den vakreste julekonserten jeg noen gang har vært på. Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir. Var så heldig å fikk være under lydprøvene og fikk treffe Maria, før jeg skulle på konserten klokken 21:00. Maria er alltid like koselig og var moro å møte henne igjen. Jeg har skrevet et innlegg om dette i MariaExpressen bloggen som dere kan lese HER.

I går var siste dagen på Teaterskolen før jul, litt trist for elsker teaterskolen. Vi sang og hadde noen «auditions» øvelser, som kan bli veldig nyttig i og med at det snart er auditions.

En dag, skal jeg bli like flink som Maria, som i denne videoen her hun synger Roxette sin «It Must Have Been Love» som jeg har gaulet på siden jeg var pitteliten (bare spør mamma). Liker denne videoen, for den flinke Anette er også med, og korer for Maria. Det er forøvrig hun med håret;)

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk, Teaterskolen og merket med , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til Magisk julekonsert…

  1. Nina C. sier:

    Hun Maria synger vakkert:) Kan tenke meg at det er litt trist å når teater skolen er slutt.Men heldigvis er julen rett rundt hjørnet.=)

  2. Nina C. sier:

    SV;Det er alltid det:) Er ikke så ofte jeg har «vinnerlykken»:)
    Koselig å høre at du blir inspirert av strikkingen min:)

  3. Så koselig🙂 Hun synger vakkert❤

    SV: Tusen takk søte Veronica❤ Beklager sent svar, men bloggen har vært nede. Bedre sent enn aldri😉

  4. Marianned sier:

    Maria er så flink og hun virker veldig koselig. Så moro at du har fått muligheten til å hilse på henne🙂

    • Veronica S sier:

      Hun er veldig koselig. Veldig jordnær og utrolig morsom:P Hun er kjempeflink til å synge også ja, vært fan siden 2003;)
      Ja, føler meg veldig heldig som har møtt henne så mange ganger.

  5. Marianned sier:

    Huff, fikk aldri svart på kommentaren din om hvordan Tara er som storesøster:/ Bedre sent enn aldri, er det ikke det de sier?😉 Tara har vært kjempeflink, og hun ble ikke sjalu i det hele tatt. Hun er borte og snuser litt på Amalie innimellom, og gir et lite slikk av og til, og ellers er hun helt som vanlig. Hun har ikke tatt det ille opp at jeg har fått liten tid til henne, heldigvis, og nå som vi begynner å få litt rutiner på ting prøver jeg å gi henne mer masse oppmerksomhet igjen🙂

    • Veronica S sier:

      Går helt fint du;) Skjønner du har travle dager med bebis og vofs;)
      SÅ kjekt, åh tipper de blir bestiser når Amalie blir eldre! Husker det gode forholdet jeg hadde til mormor og morfar sin hund! han var der fra jeg var baby til jeg ble 16 år.. er noe spesielt med å ha hund i livet til barn!😉

Please reply

