Use Somebody…

Har nok ikke lagt skjul på at jeg heier på Vegard Leite i Idol 2011 og jubelen var stor da det var klart sist fredag at han er i finalen. Som går av stabelen i morgen på tv2 klokken 19:30. Vegard har talent, dessverre har han mottatt for usaklig kritikk av dommerne, som har vært urettferdig. Men gutten fra øyen Værlandet (der jeg har mormor og morfar)  hvor jeg har vært så mange somre jeg kan huske.

Vil bare dele en video med dere, der han synger sammen med onkelen sin Bård, som forøvrig er en bekjent av meg og han er også sinnsykt flink til å synge!.

Heier virkelig på Vegard! Så håper han får mange stemmer fra dere i finalen i morgen også!

Har dere fulgt med på Idol 2011?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til Use Somebody…

  1. Nina C. sier:

    Har fulgt med i år:) Liker også Vegard og synes også at han har fått urettferdig kritikk. virket som idoldommerne har hatt sine favoritter fra starten av .

  2. Sabita sier:

    Ikke i det hele tatt :p

  3. Siv sier:

    Jeg DIGGER begge finalistene; det er de to jeg har heiet på fra første audition!! ÅÅÅ, jeg glemte helt av den videoen! Takk for påminnelse!😀

  4. Tonje sier:

    Ja, så enig med deg. Veldig kjedelig at han ikke vant😦

  5. sophie sier:

    vegard er så flink<3

Please reply

