SNART!

Nå er det en liten stund siden jeg blogget, men gått litt i ett med dagene. Går halvt sykemldt og går halve dager på jobb og er ganske sliten etter jobb + at julepakke styret osv er ting som skal fikses. Vi er ferdig med «Reisen Til Julestjernen» for denne gang, siste forestillingen var nå søndag 18. Ganske vemodig egentlig, for har vært kjekt å spille en forestilling der jeg har hatt med meg hunden på omtrent hver forestilling. Ikke minst fordi at noen av esemblet ikke blir med i videre produksjoner også og det er ganske trist.

I dag kommer forresten Anne-Birthe hjem fra Irland, så jeg får forhåpentligvis sett henne før jul. Er nesten akkuratt ferdig med julegaven hennes også, så passet midt i blinken.  Siste rest fikser jeg i dag tenker jeg. Skal faktisk lage karameller i dag og, eller det vil si, mamma skal røre og jeg skal kommandere. Med mine hender går liksom røring i 26 minutter ikke helt smertefritt, så veldig kjekt å ha en mamma som stiller opp.

Ble egentlig ganske så glad her jeg sitter på sykehuset og får julens dose medisin for ledd, her er det gratis wifi og min bror har lånt meg mac-casen sin så jeg kunne ta med meg macen i dag. Derfor har musikal freaken som jeg er sittet og surfet blandt musikaler og fant ut at min store heltinne og idol Maria Haukaas Mittet skal spille Evita i musikalen med samme navn i 2013. Ikke minst, så skal min andre helt og Marias kjære ektemann Hans Marius Hoff Mittet spille Che Guavara i samme musikal, SAMTIDIG! Jeg likte filmen Evita, ja den var kjempelang og kunne sikkert spolt forbi noen scener, men hørt at musikalen på scenen er MYE bedre. Så da gleder jeg meg til musikaltur i 2013, forhåpentligvis sammen med Anne-Birthe og min mamma, og kanskje Anne-Birthe sin mamma? Satser på det. Evita skal jeg i allefall se. Og når mitt store idol siden 2003 skal spille, så MÅ jeg. «Don’t Cry For Me Argentina» kan vel ikke slå feil på norsk og at Maria synger den… Bare merker at jeg allerede har ønskelisten klar for juletreet 2012.

Ellers har jeg jo planer om å reise til Kristiansand i Februar/Mars for å få med meg en kamerat og en bekjent i West Side Story på samme scene som Evita skal opp i 2013. Nå kan virkelig ikke nyåret kommet kjapt nok.

Så folkens, se bort i fra mitt evige intetsigende mas om musikaler og ingenting. Er dere klar for julaften lørdag? pakkene i boks? 7 sorter bakt?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hund, Hverdagsmas, Leddgikt, Musikaler/Teater Generelt, Reisen Til Julestjernen 2011 og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til SNART!

  1. Nina C. sier:

    Begynner å bli klar til jul:) hehe. Har igjen 1 julegave! Håper alt er bra med deg!Høres ikke noe særlig å være sykmeldt. Du får kose deg i jula da!

  2. Tonje sier:

    Jeg er klar som et egg! Må bare bli ferdig med morgendagens jobb først!🙂

  3. Nina C. sier:

    SV;Det er det:) Hadde litt brettspill abstineser:) Her hjemme hos meg er ikke brettspill noe særlig i fokus:) hehe

  4. Marita Aase sier:

    sv: ja, de er utrolig bra! Stenger ute all annen lyd, samtidig som de på «utsiden» ikke hører musikken🙂 kostet bare 149 kr!

  5. SV: Æsj da…:/ Men får dessverre ikke gjort noe med det. Vi får nyte julen med eller uten snø❤

  6. sophie sier:

    jess, jeg er klar, men mangler bare julestemninga:)

  7. Siv sier:

    Gooood bedring! Vi så Evita på skolen, vi, og jeg var vel en av de eneste som ikke hadde noe i mot den :’)

Please reply

