Lyst til å stå på scenen?

Nå kommer 2012 og Forum Scene trenger spillelystne, sangglade og danseglade mennesker i esemblet sitt for repatoaret i 2012. Har du et talent innenfor teater, sang, dans så meld deg på audition i dag. I 2012 er High School Musical 2 en av musikalene vi skal sette opp.

AUDITION ER 25 FEBRUAR, SØKNADSFRIST TIL AUDITION ER 15 FEBRUAR.

Forbered en monolog og en sang på tilsammen 5 minutter. Er du danser trenger du kun å danse på audition. Vi trenger dansere og statister…også hovedroller. Meld deg på åpen audition. Ta turen inn på www.forumscene.no og les mer informasjon.

For deg som lurer på om du tør, hva har du å tape? Jeg er kjempenervøs før en audition, og enda mer nervøs når jeg skal fremføre monolog og sang. MEN, man blir en erfaring rikere og man dør ikke av å prøve. Følg hjertet ditt! Har du hjerte for musikaler eller det å stå på scenen, så anbefaler jeg dere til å prøve.

Jeg storkoser meg i Forum, har vært med gjengen i 1 år og på det året har vi hatt High School Musical, Grease, Hairspray og Reisen til Julestjernen. Jeg har lært utrolig mye og blitt kjent med mange fantastiske mennesker, som også skal på audition igjen for å bli med videre i Forum. Ønsker du en musikalsk opplevelse og få nye venner, meld deg på audition!

Dette er i Bergen om noen lurer.

Kanskje vi sees til våren;)

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Lyst til å stå på scenen?

  1. Tonje sier:

    Hadde man bare hatt tid til alt. Ikke det at jeg er særlig musikalsk, flink å danse eller en god skuespiller😉

  2. Siv sier:

    Så GØY!!! Jeg tror kanskje jeg hadde blitt med om jeg bodde i Bergen, men det er jo et godt stykke unna…. Også har vi et lite teateroppsett her i bygda; ny kveld i morgen allerede!

  3. // Tusen takk for kommentaren🙂

    Å, kanskje jeg skal prøve meg på det. Vet ikke helt hva det går ut på da. Vet du hva man skal gjøre på audition? Er det en bestemt sang eller «teaterstykke» eller noe lignende vi skal fremføre?🙂

    • Veronica S sier:

      Værsegod du!
      På en audition må du nesten vise deg fra din beste side, når det kommer til sang og skuespill, med mindre du skal danse. Nå er det audition til HSM2, men du kan velge den monologen du vil, samt sangen du vil. Du kan alltids synge en fra HSM2 eller en annen sang du føler får frem stemmen din;) Man synger acapella, dvs at du synger uten musikk til.

  4. sophie sier:

    hadde vært gøy, men dumt jeg synger som ei kråke og danser som en stær..

  5. Nina C. sier:

    hehe, tror ikke det er noe for meg:) men lykke til de som prøver seg!
    SV;🙂 New Year’s Eve er en koselig og fin romantisk komedie!

    Likte også fargene på garnet:) Så er det også i bomull!

  6. TraN sier:

    Høres gøy ut, men jeg er ikke noen scene-person😉 Ser faktisk på HSM 2 i skrivende stund!

    SV: Tusen takk!

    xx TraN

  7. er ikke flink til noe sånt, jeg..🙂 haha

  8. Jenny Marie sier:

    Så at du kommenterte at du ønsket deg speilrefleks. Jeg har to, og skal selge mitt gamle🙂 Canon EOS 450D til 2000,-
    Betalte 4000,- for det nytt og det er snart 2 år gammelt, fungerer veldig bra, eneste som er »galt» med det er at objektivet er litt tregt når man vrir det (men fungerer)🙂

  9. Cecilie sier:

    hadde vært gøy, men tror ikke det er noe for meg😉

  10. Så fin blogg du har! Alltid kult når noen blogger om kultur OG Bergen!

  11. kristina sier:

    Hei.
    Hva er alderen på de som spiller på forum?
    Elsker musikaler, men har alldri stått på scenen, kunn sittet i orkesteret.
    Er det høyt nivå?

Please reply

