Oppsummering av året som gikk, takk for det gamle…

Januar:
Selvsagt ble Januar innviet med en musikal på DNS, musikalen La Cage aux Folles var helt fabelaktig og hadde store planer om å se den enda en gang i løpet av året. Men det ble det ikke noe av. Fikk møte Bjarte Hjelmeland og jeg ELSKER han.

Meg og Bjarte Hjelmeland

Jeg ble den heldige eier av verdens fineste Marius genser som min tante strikket til meg. Elsker den fortsatt like mye.

Var ivrig seer av Korslaget men ble sur da Team Torhild gikk ut. Men ble glad av Hanne Sørvaag sin sang i MGP.

Meg og Anne-Birthe gikk på Kadettkurs på Hildemors og det var knallgøy!

Februar:

Jeg ble hektet på Lady Antebellum sin «Need You Now» og den har egentlig gått på repeat siden…

Var på Filharmonien konsert med mamma i Grieghallen, Fra Broadway til West End og den var fatastisk, med masse nydelige toner fra musikal verden.

Kurvfest med Grease gjengen, starten på enda et musikal eventyr.

Dette er også måneden vi flyttet i ny leilighet som er meg, mamma og min bror sin. Etter noen år på leiemarkedet ble det endelig egen leilighet på oss! JIPPI!

Mars:

Var egentlig uten nett frem til 21 mars, men hele måneden gikk til med Grease øvinger og utpakking av banankasser.

April:

April startet med en syk hund, som vi var til dyrlegen med 4 ganger. Var ganske redd.

Førpremiere på Grease som gikk ganske bra egentlig.

Jeg leste Vann Til Elefantene på ganske kort tid, noe jeg er stolt over, for leser bøker ganske seint.

Mai:

Vi hadde endelig premieren på Grease, og jeg avsluttet min Jan karakter med stil. Elsket å spille i Grease.

Var selvsagt på Gullruten sammen med Camilla og Sara, kjempemoro!

Fikk meg ny mobiltelefon siden Samsungen min falt i koma og våknet og sovnet igjen når det passet den.

Juni:

Internetten kollapset igjen. Så ble litt bloggløs en tid.

3 Juni reiste meg og min kjære bestevenninne til Oslo for å få med oss Hans Marius Hoff Mittet og Anette Amelia Larsen i The Producers på Oslo Nye Teater. Vellykket tur, og var vel det jeg fikk av varmegrader omtrent hele sommeren. 30 varmegrader omtrent hele helgen vi var i Oslo! Og det var en interresang busstur hjem igjen, med maaange timer i buss!

The Producers off course

The Producers off course

Kjøpte meg gitar…

Var selvsagt på kino for å se Rio filmen, siden Maria Haukaas Mittet hadde stemmen som Jewl i filmen. Som trofaste Maria Fans var selvsagt meg og Anne-Birthe på plass.

Begynte så vidt å vende meg til hesteryggen igjen, men ble kortvarig…

Juli:

Overnattingsfilmkosekveld med Anne-Birthe

Amanda og Ragna kinobesøk (alltid like kos, og skal bli enda flinkere i 2012)

TOPP 20 KONSERTEN OG MØTE MED CHRIS MEDINA! Noe jeg husker!! Kjempekoselig fyr!

Okay, det suuuuger at jeg klarte å blunke på dette bildet og vi fikk ikke ta nytt da Chris Medina sin livvakt var kjempesur og vi var omtrent de eneste som fikk ta bilde med ham. Line, Meg, Chris Medina og Anne-Birthe (to andre jenter slang seg med, men dem klippet jeg bort).

Kristiansand tur med Anne-Birthe, for å få med oss MARIA HAUKAAS MITTET synge med VG sitt Sommershow. Det ble 12 timer i tog til og ca like mange timer hjem igjen! Men så verdt det! Fikk god tid med Maria og vi storkoste oss.

22 Juli rystet oss alle, gikk denne måneden i fakkeltog i Bergen også for å minne ofrene.

Øvinger til Hairspray

August:

Brutalt tilbake til hverdagen da ferien var over. Ny bunch med unger i barnehagen og noen av de «gode gamle» på avdelingen.

Fullkjør med øvinger på Hairspray

Første mobil blogg innlegg fra sykehuset da jeg fikk medisin og med bilde av de fine nye conversene en av kollegaene mine kjøpte for meg i USA (hun kjøpte 2 par)

Kjempekoselig spillkveld hos Lise sammen med Anne-Birthe, Andrea og Thorstein, meg og Thorstein knuste alle i kortspillet Munchin

Så Bridesmaids filmen på kino og fikk Wilson Phillips sangen på hjernen

Supertur i stallen med Anne-Birthe.

September:

Jeg ble 25 år og fikk meg ny kjæledegge, Hans Albert (oppkalt etter Hans Marius Hoff Mittet og Måns Albert Zelmerlöw), nemlig iPig.

Anne-Birthe reiste tilbake til Irland og jeg gren ganske masse! Og hun gav meg verdens fineste bursdagsgave, album med masse fine minner!

Jeg fikk banner og krone av kollegaene mine på jobben, stas å bli 25.

Ødela hånden min på bussen og ble sykemeldt.

Hadde en kjempekoselig feiring av meg selv med noen gode venninner og kamerat!

Ble forelska i DnB reklamen med George Clooney i.

Teaterskolen begynte igjen og vi startet det hele med julesanger!

Enda en kinotur med Amanda og Ragna, vi så «Friends With Benefits» og lo ganske mye.

Oktober:

Koreografen Aimee ankom Forum Scene og vi alle var klar for hardkjør frem mot premieren til Hairspray. Aimee var fantastisk!

Begynte på gitarkurs med to kollegaer

Fra venstre foran: meg, Gry, Veni og Aimee. Bak fra venstre: Marthe, Benedikte & Malene

Ble sinnsykt god i Engelsk og Hairspray premieren gikk utrolig bra! Trist å si farvel til Aimee etter premieren!

Bildedag i barnehagen…

Var å så Phantom Of The Opeara på Magnus Barfot kinoen sammen med verdens beste Hanna. Vi hadde gåsehud begge to! Direktesendt musikal fra London på kino lerret og vi satt på 4 eller 5 rad..!

Dataen min takket for seg en stund.

Bestile billett til Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir konserten! Tidlig ute kan kan man si!

November:

Fikk MacBook Pro og ELSKER DEN!

Fikk også fikset kamera mitt.

Fordypte meg i teaterprogrammet til DNS 2012. Ikke minst de siste Hairspray forestillingene ble spilt.

Nedtelling til nytt Maria album

Gikk igjennom hele «meritt» listen min av musikaler og konserter osv jeg har vært og sett, kom opp i 56, men nå er jeg oppe i 57.

Sykemeldingsmåned på grunn av lite samarbeidsvillige ledd.

Anne-Birthe kom hjem en helgetur fra Irland, og fikk med seg siste Hairspray forestilling! Noe jeg ble UTROLIG glad for!

Desember:

Nedtelling til Anne-Birthe satte beina på Norsk landjord igjen!

Mariaalbumet kom i hus

SKAFF DEG ET DU OGSÅ!

Reisen til Julestjernen premiere som gikk utrolig bra den også, så de tre første helgene i desember gikk i forestillinger og til og med hunden min var med i forestillingene!

ENDELIG kom dagen meg og mamma skulle på Oslo Gospel Choir og Maria Haukaas Mittet konserten, som jeg da hadde gledet meg til siden Oktober. Jeg var også på lydprøvene og fikk treffe Maria, noe som alltid er like koselig!

Vegard Leite fra Værlandet (plassen mormor og morfar bor) kom på 2 plass i idol! Noe jeg er stolt av!

Første julefeiring i ny leilighet og juletre for første gang på 6 år (long story). Anne-Birthe hjemme på juleferie og litt tid med henne innimellom at hun er hjemme i Bergen og på besøk til kjæresten i Italia.

Årets siste kinotur, og filmen ble Hysteria, med Anne-Birthe.

Første nyttårsfeiring i ny leilighet! Og det er deilig å gå inn i nytt år der man vet man eier noe og ikke leier!!

Alt i alt et helt fantastisk år der jeg har lært mye, overrasket meg selv positivt og fått opplevd mye fint. Stiftet nye bekjentskaper som jeg håper jeg har med meg lenge.

Håper at 2012 bringer med seg ENDA mer enn 2011.

Ønsker alle mine kjære blogglesere et riktig godt nyttår og håper dere følger med på bloggen i 2012 også. Kom gjerne med innspill på hva jeg skal skrive om.

Så, hva er deres forventinger til dette nye året som kommer?

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk og merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til Oppsummering av året som gikk, takk for det gamle…

  1. Mari Lene sier:

    Godt nyttår!🙂

  2. Nina C. sier:

    Koselig med tilbakeblikk:) Virker som du har hatt en fint år! Skal selvfølgelig følge med videre på bloggen din!:)

    SV;Takk Veronica:) Synes det er fint å ta bilder av fyverkeri og særlig med lavlukkertid.🙂
    //Så bra at du skal se den filmen:)

    • Veronica S sier:

      Tusen takk;) Ja, hatt et veldig fint år faktisk, men gleder meg til å gå inn i 2012 med blanke ark! Skal følge din blogg og.

      Jeg har ikke avansert kamera, så mine fyrverkeri bilder blir ikke så bra, derfor elsker jeg å se andre sine!

  3. Tonje sier:

    Riktig godt nyttår til deg også🙂 Jeg ser frem mot nytt år og nye muligheter. Livet blir som kjent det man gjør det til selv!

  4. Så gøy å lese! Godt nyttår til deg😀

  5. Jeanette sier:

    Godt nyttår! Jeg kommer nok til å lese bloggen din til den dagen du slutter å skrive noe!🙂

  6. Fin oppsummering😀

    SV. Jeg stod på krava og fikk heldigvis hjelp på neste Gina butikk😀 Godt nyttår😀

  7. SV: Ja elsker skoene🙂 Morten er kjempe snill❤

Please reply

