01.01.2012…

Egentlig ganske rart å venne seg til å skrive 2012 i stedenfor 2011. Kommer sikkert til å skrive feil en del ganger, for i begynnelsen av 2011 skrev jeg 2010 hele tiden. Nyttårsaften ble dagen feiret med familien, stille og rolig. I og med at jeg har en hund som er livredd raketter var det ikke så mye ståhei, men helt greit egentlig. Pyntet oss, så på raketter og spiste god mat. Hva er vel ikke å innta det nye året med dem som står deg nærmest?

Bolero: H&M, nål: Bella Donna, Kjole: fått av "tante" og er fra Spania et sted.

Outfiten min ser dere øverst, dette er ikke noe jeg kommer til å fortsette med, å legge ut outfit bilder, men siden det var nyttår og jeg følte meg egentlig litt vel i ballong-kjolen (som er like kort som den ser ut til på bilde, sånn rett nedenfor speil-bildet), så hvorfor ikke.

Meg og mamma bestemte oss også for å se Kongelig Varite som begynte 04:00 på nrk1, fordi vi ikke fikk sett den tidligere på dagen. Der fikk jeg meg en stor overraskelse, The Pussycat Dolls damen Nicole Scherzinger er jo fantastisk flink til å synge. Jeg trodde virkelig ikke at hun kunne synge noe mer enn «Don’t Cha» og PCD sanger, samt dem hun synger på soloalbumet sitt, men jammen ble jeg imponert da damen stod sammen med 4 Phantoms fra «Phantom Of The Opeara» og sang sangen med samme tittel. Målløs, damen imponerte meg i hvertfall. For den sangen er vanskelig å synge.

Ja, igjen, vi er inne i 2012 og mange har nyttårsforsetter. Jeg har noen jeg kan dele, men noen holder jeg for meg selv… for det er lettest:

*Være mer spontan
*Spare penger og ikke bruke dem på alt mulig jeg egentlig ikke trenger
*Drite i dem som går inn for å gjøre livet surt for andre
*Bare innse at noen mennesker går man ikke overens med og de kommer aldri til å forandre seg til det bedre
*Bli flink på gitar, nå kan jeg en del grep fra kurset og må bygge videre
*Bli flinkere å blogge, spesielt om musikaler osv, da bloggen heter «Miss Musical Queen»
*Ikke la nærvene ta overhånd på auditions
*Bli flinkere til å blogge med bilder

Ja, det var vel det.

Hva er deres nyttårsforsetter?
Hadde du en fin feiring?
Hva synes du om Nicole Scherzinger som «Christine» ?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til 01.01.2012…

  1. Enig med deg, er herlig å starte det nye året med dine nærmeste!🙂 Har ikke laget meg noen nyttårsforsett enda jeg!🙂

  2. Nina C. sier:

    Godt nyttår:) Høres ut som en fin feiring! kattepusen min er livredd for raketter så hun løp frem og tilbake under senga mi,og kom frem når ting roet seg ned.
    Fine nyttårsforsetter!:) Har ikke laget meg noen på flere år jeg.hehe.

    SV;Takk Veronica:) Koselig å høre!

  3. Tonje sier:

    Høres absolutt ut som du har kost deg🙂 Det gjorde jeg også. Har vel noen nyttårsforsett som går på trening og kosthold. Ellers så skal jeg gjøre det beste ut av hver dag!🙂

  4. Merethe sier:

    Det hørtes ut som noen fine nyttårsforsetter🙂 Lykke til!

    SV: Tusen takk!

  5. Regine sier:

    Godt nyttår! Fine ønsker for det nye året du har – eg tenker at eg må begynne å trene, ellers har eg ikkje noke forsetter🙂

  6. Jeanette sier:

    Wow, i begynnelsen var det så som så, men på slutten var det jo helt fantastisk! Hun synger mye bedre enn jeg hadde trodd!

    • Veronica S sier:

      Helt enig, fikk helt sjokk på slutten på de HØYE tonene..jammen kan dame synge! Er morsomt å se, fordi som sagt trodde hun kun «dugde» til The Pussycat Dolls musikk stil:-P

  7. SV: Hehehehehehe. Jeg liker det ikke. Veldig merkelig kake, men skal sies at jeg heller ikke er et kakemenneske😛 Hehehehehe..
    Takk for det søte Veronica og i like måte❤

    • Veronica S sier:

      Hehe, jeg liker ikke vaffler og pannekaker egentlig..spiser om jeg må liksom, men liker det ikke. Hehe. Ikke særlig kakemenneske jeg heller sånn sett, sjokoladekake er ekkelt etter jeg så Mathilda, så da gjengstår liksom Brownies og noen få til. Men hvit dame og bløtekaker osv er ikke godt.

  8. Siv sier:

    Så flott kjole!!! Ja, feilskriving er vanlig, jeg gjør også det ;)) Og flotte punkter! Sparing er fint, og noen folk kan vel ikke noe for det… Nervene derimot, de tror jeg er gode å ha, for om ikke blir man for høytidelig😀 Mindre nerver går det sikkert an å fikse uansetT!

    • Veronica S sier:

      Åh, tusen takk;) Fikk den av «tante» når hun hadde vært i syden. Skriveleifer er ikke kjekt:P hahah.
      Takk!! Jeg MÅ spare, jeg har ambisjoner om å komme meg til Irland i løpet av 2012, så MÅ spare! hehe.
      Hehe, jo men noen ganger går nervene litt over styr:P hehe, bare litt kontroll på en audition er greit!

Please reply

