Quotes..

Er veldig glad i We❤ It siden, og er veldig glad i ordtak. Så enjoy:

Alle bildene er fra www.weheartit.com.

Liker dere sitater?

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

33 svar til Quotes..

  1. Hilde sier:

    Jeg liker sitater, men er egentlig ikke særlig fascinert av slike sitatbilder. Det er jo fint og sånn, men jeg vet ikke.. Jeg tror kanskje det bare er jeg som ikke forstår meg på det. Heheh

  2. Lene sier:

    ja, jeg liker sitater… kjempe herlig! det øverste spesielt.

  3. Nina C. sier:

    Elsker sitater:) Det er så mange på weheartit.com som treffer midt i blinken og sier det som det er!

  4. TraN sier:

    Ja, synes de er så fine! Weheartit er en utrolig inspirerende side!

    SV: Ikke sant? Tusen takk!

    xx TraN

  5. Monika sier:

    Jeg elsker sitater, spesielt de som får meg inspirert eller som gir mening. Er også veldig glad i sånne innlegg, med bare masse inspirerende sitater/bilder!🙂

  6. Elsker sitater🙂

    SV: Ja det er den verste måneden, men når den er over er det jo nesten vår😉

  7. Sv; Hehe, lykke til!;) Det er vanskelig, tro meg!:P

    Veet, er innom der hver dag! Digger spess nr. 1!;)

  8. Merethe sier:

    Jeg er veldig glad i sitater! Spesielt «Replace fear of the unknown with curiosity» for den passer meg utrolig godt.

    SV: Hver sin smak🙂

  9. Tonje sier:

    Ja, absolutt. Veldig glad i det🙂

  10. Nina C. sier:

    SV;Anbefaler værtfall både trueblood,vampire diaries og supernatural hvis du får tid🙂 Kjempe fine tvserier!

    Det er generelt dyrt å trene på treningsstudioer. For min del hadde jeg nok vært mer et «støttemedlem» enn et aktivt en. Så det var midt i blinken at jeg vant de gavekortene.

    • Veronica S sier:

      Jeg skal sjekke ut! Hehe, jeg fant ut at det å gå tur med hunden + dansing i musikalene osv var nok…. men skal begynne å trene.mer, men ikke på studio. Kanskje med et gavekort:-)

  11. Siv sier:

    Ja, det er noe kjent med quotes! Man føler seg liksom igjen!

  12. Tina sier:

    Super søt blogg! god helg ♥

  13. camilla sier:

    jeg eeeelsker slike sitater.

  14. Jaa, love it! fine sitater🙂

  15. Regine sier:

    Elsker sitater og slukte dette heilt, hehe, det første er veldig bra!!🙂
    Ha ein fin lørdagskveld!!

  16. Elisabeth sier:

    Åååh, jeg elsker sånne bilder, og jeg elsker sitater!!!😀
    Jeg har faktisk en notatbok hvor jeg skriver ned de sitatene jeg liker, ja sitat-nerd😛

Please reply

