We Owned The Night…

Lady Antebellum

I og med at iPoden (der jeg for det meste har Maria Haukaas Mittet, Myrna Braza, Musikalmusikk og Westlife + litt annet) min nesten er blitt en slags kroppsdel så er jeg  ganske sein med å oppdage ny musikk (her snakker vi hun som oppdaget Mr.Know It All av Kelly Clarkson på nyttårsaften…bare for å gi et eksempel). I fjor fikk jeg øynene opp for Lady Antebellum (etter å ha oppdaget «Need You Now» på radioen et halvt år etter alle andre) og hørte «Need You Now» på repeat ganske mye, er faktisk enda ikke lei sangen. Begynte å høre mer på den og liker faktisk de fleste sangene deres (ikke dem som blir for countrypreget) og ikke minst tekstene, for man skal ha tekster som jeg liker for at jeg liker sangen. Dessuten synes jeg den mannlige vokalisten har en sexy sangstemme. Han er sinnsykt flink, ikke noe fløtepus stemme der i gården. Den kvinnelige vokalisten er jo også ekstremt flink til å synge. Tenkte jeg skulle dele noen av de sangene jeg liker best av dem:

We Owned The Night

Wanted You More

I Run To You

Need You Now

Never Alone

Har egentlig alltid likt litt country-pop jeg!
Så folkens, dere er vel opplyst om Lady Antebellum eller?
Noen av disse sangene dere likte? 

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til We Owned The Night…

  1. Hun er flink🙂 Og country-pop er KULT!😀

  2. Amalie sier:

    Hun er så sykt flink, elsker virkelig den stemmen! Likte så og si alle sangene som var her! hihi ^^

  3. Aina sier:

    Tihi, det siste halvåret har jeg ikke vært oppdatert i hele tatt.
    I forrige uke hørte jeg ikke på annet enn Robyn – Be Mine (og noen ganger Atle Pettersen sitt «cover» på Beat for Beat). Og denne uka har jeg ikke hørt på èn eneste sang, unntatt Agnes – Release Me. De er kjempegamle begge to, men sååå bra😀

    SV: Slike kommentarer er det bare å ignorere. Folk er jo så mye tøffere over nett enn f2f.
    – Ja, jeg har sett de bildene. Var der jeg tok inspirasjon fra😀

    • Veronica S sier:

      Hehe.. så bra at det ikke kun er jeg som er ensporet til tider. Men akk så stor gleden er over noe nytt da;) hehe. Agnes med Realise Me er bra;) Den liker jeg.

      SV: takk;)
      så bra!

  4. Regine sier:

    har kun hørt den ‘need you now’ før, den er jo bare så fin :))

  5. Marit sier:

    Jeg digger de!😀 men I need you now, den er fin den:D

  6. Nina C. sier:

    Liker godt «I Need you now»:)

  7. SV: Tusen takk for bloggtips, Veronica❤

  8. Hannah sier:

    de sangene er fine !🙂

  9. Siv sier:

    Need you now er jo bare helt fiiiiiiin!! Men her går det mye i Mcfly. Som i hele tiden. Men de siste månedene har jeg blitt hekta på Siri Nilsen og Frida Amunsen. Alle Snakker sant, closer og you’re not alone for det meste ;D

    • Veronica S sier:

      Jeg liker ikke Siri Nilsen, prøvd, men får ikke til å like stemmen hennes..hehe men heldigvis er smaken som baken;) hehe. Frida Amundsen er flink da, men synes du gjorde closer like bra.
      McFly har jeg hørt litt på, men kanskje ta meg en tur på youtuberunde og søke på McFly;)

  10. Frida sier:

    I run to you! ♥

  11. TraN sier:

    Jeg har hørt et par sanger av henne, men er ikke sånn storfan, men flink er hun! Nydelig stemme!

    xx TraN

Please reply

