You can do anything with the right shoes…

I dag etter jobb så var jeg med mamma på Lagunen for å finne meg sko. Skal i bryllup på fredag, så MÅTTE ha nye sko fant vi ut da jeg fant kjolen i skapet jeg skal gå med (bestemt meg for å ikke kjøpe nye klær på en stund). MEN, så er jo det veldig kjekt med sko som fiffer opp antrekket litt.

Økonomisko kr 299,-

Og om ikke disser skinner litt, så vet ikke jeg. Er i allefall storfornøyd. Jeg elsker sko og synes det er ekstra stas med nye i samlingen.
«Dem som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har aldri unnet seg et par med sko, en hund eller en hest»…

Hva synes du?

Er du skofantatiker? Lider du av skomania?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

42 svar til You can do anything with the right shoes…

  1. Tonje sier:

    Jeg er absolutt veldig glad i sko🙂 Må nok kjøpe meg noen nye i London tenker jeg.

  2. Jaa haha!
    Love skoene, de var søte!

  3. Sandra Jakobsen sier:

    Utrolig kule!

  4. Eline sier:

    Jeg elsker sko !! Søte sko du har fått deg🙂

  5. Regine sier:

    Åå, kjempefine – elser sko, får aldri nok!!🙂

  6. Nina C. sier:

    Kjempe fine sko:)

  7. Amalie sier:

    Så nydelige sko! Ja, jeg elsker sko, om jeg ser noen jeg liker så kjøper jeg dem med en gang, (om jeg har penger!)

    • Veronica S sier:

      Tusen takk. Jeg elsker sko jeg og..men når man ikke har penger på kontoen så er det ekstra kjekt å finne noe man liker..haha.. derav, kjekt å ha en mamma med peng på kortet;)

  8. Camilla sier:

    Skjønne sko»😀

  9. TraN sier:

    De var fine! Jeg elsker sko, kan ikke få nok av dem!

    xx TraN

  10. Hilde sier:

    De var skikkelig fine😀

    Jeg lider av skogalskap. Noe så til grader også. Jeg går aldri innom Bianco for å se, men for å kjøpe noe. Mamma blir helt oppgitt over meg ;p

    • Veronica S sier:

      Tusen takk;)

      Bianco er jo beste butikken. Var egentlig der jeg hadde tenkt meg i går, men så ropte disse VERONICA så høyt at jeg bare MÅTTE ha dem..og siden det var mammas kort jeg fikk låne i går, eller dvs jeg hadde mamma med kortet med meg:P så turte jeg ikke gå innom Bianco i går etter dem her var kjøpt😛 hehe.
      Mamma oppgitt over meg..haha

  11. De så kjempe fine ut😀

  12. Jaaaa! Det er jeg så absolutt!😉

  13. Aina sier:

    Kjempefine sko!
    Jeg har selv over 30 par, og dette etter at jeg ga bort/kasta 30-40 andre par. Så ja, er vel skofanatiker😉

    SV: Elsker den allerede!!!

    • Veronica S sier:

      OJ, jeg er vel kanskje snart oppe i 30 vil jeg anta.. men det skal litt til å få brukt allesammen, spesielt når det regner i Bergen.
      Skofanatiker tror jeg er et kvinnegen.. hehe;)

      Tusen takk!

      Hehe, så braa!!

  14. mali sier:

    super fine sko !!🙂

  15. Nina C. sier:

    SV;Så fint:) hehe. Bra at du elsker Once upon a time🙂 Elsker den også!

  16. Marit sier:

    Jeg elsker sko! De var veldig fine🙂

  17. Siv sier:

    he-he-he! Jeg har ei venninne som tenker AKKURAT det samme! Selv faller jeg ikke like fort for sko, men finner jeg et par jeg liker, da er det kjærlighet! Disse er fine; liker glitter😉

    • Veronica S sier:

      Hahaha… huff, håpløst vi som har det slik..hahaha;)

      Hehe, joda, jeg kan sikkert kjøpe alt jeg ser av bling sko og sko som ser pene ut..men ikke alt jeg klarer å gå i… så noen står faktisk på pynt..med en intensjon om å bruke dem…hehe..bare vent til sommeren, da skal alle med høy hæl brukes..hehe.
      Tusen takk, glitter er en BRA ting!

  18. lindasolhaug sier:

    Elsker sko!! Man kan jo aldri få nok sko😀

  19. Marlene sier:

    Fine!🙂 Er skofrelst, og har altfor mange par, og vil bare ha fleer!😀

Please reply

