Snø…

I dag har vi hatt en herlig dag i barnehagen, i og med at jeg kun jobber halve dager for tiden på grunn av leddene, setter jeg ekstra stor pris på å være sammen med gode kollegaer og herlige barn. Siden det er snø i Bergen for tiden og jeg egentlig ikke har akt siden i fjor, var det selvsagt ekstra kjekt å ake i dag, på barnehagen sine fantastiske ake-matter som går utrolig fort og man får plass til flere barn på en matte sammen med en voksen (jeg akte en del ganger med unger på matten). MEN, så ville jo selvsagt meg og Camilla teste ut om det var like kjekt å ake på magen på disse, som det høres ut.. Vi fikk vår kjære kollega Hanne til å filme, så her kommer en liten videoblogg. Det gikk fortere enn det ser ut på film og jeg er hun i den fantastiske blå kjeledressen, Camilla i den sorte.

Så fikk jeg testet litt ut dette videoredigeringsprogrammet på maccen, som virker utrolig bra:

Synes dere det er kjekt å ake? Eller er dere ski-mennesker?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Leddgikt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

40 svar til Snø…

  1. Siv sier:

    Hahaha, aking er FUUUUN! Skulle øøøøønske det snødde litt her også!!😀

  2. mali sier:

    her er det masse snø🙂

  3. Tonje sier:

    Hehe, så utrolig artig det såg ut🙂

  4. Deilig med snø! Masse snø i Oslo også😀

    SV: Det skjønner jeg godt.. Hadde det ikke vært for at jeg har Morten her hadde ikke jeg sett filmen heller.. Blir ganske så redd selv..

  5. Amalie sier:

    Det er artig å ake ja🙂 men liker veldig godt å stå på slalom da!😀

  6. SV: Så bra du kom over denne nå da.. Bedre sent enn aldri😉

  7. Elisabeth sier:

    Sv: den er fra jysk faktisk🙂

  8. AnneBirthe sier:

    Så kjempegøy ut, fremdeles snurt over at det ikke kom snø da jeg var hjemme, jeg var superklar for aking! Desidert mye bedre på aking enn på ski😛

  9. lindasolhaug sier:

    Hvis det står mellom aking og ski, er jeg nok en akeperson, ja😀

  10. Aking er gøy🙂 Spesielt med småtasser!😉

  11. Nina C. sier:

    Morsomt å ake da:) hehe Er mer ake person enn ski person.

  12. Nina C. sier:

    SV;Det er kjempe koselig å høre =)

  13. Jeg syns det er morsomt å ake;)

  14. Hehe ser moro ut😀 aking er gøy🙂

  15. Beth-Alice sier:

    Eg er definitivt skimenneske, men aking kan òg vere kjekt🙂

  16. SV, Tusen takk søteste Veronica❤ Dette var en svært hyggelig kommentar å få😀

  17. juliasfoto sier:

    Haha, husker at det var kjempegøy å ake da jeg var liten!😀

  18. Aina sier:

    Aking er jo kjempegøy! Hihi, tenker tilbake på da jeg var liten; det å kunne ta frem rattkjelken og rase nedover bakkene var det beste jeg visste om😀

    SV: Tusen takk!🙂

  19. Amelia sier:

    I love it all, snow the whole way🙂 Too bad I’m in Australia and there’s no snow here😦

Please reply

