SHOES<3

Det er giveaway på LiteHi sin blogg, og dette er skoene som gies bort. Bli med i giveawayen du også. Trykk på bilde!

Jeg elsket skoene, så håper jeg vinner!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , . Bokmerk permalenken.

26 svar til SHOES<3

  1. Lite hi sier:

    Så bra at du blir med🙂 Lykke til!!

  2. AnnS sier:

    sv; takk så mye for fin kommentar!
    Fin blogg du har!🙂

  3. Siv sier:

    Ikke dåååårlig!! Disse er jo råkule!! Ps. det er jo på høy tid å følge deg med bloglovin; Treige Siv!

  4. SV: Ja det bør du🙂 jeg liker de jeg da selv om de mangler en del vesentlig fra bøkene😉

  5. Nina C. sier:

    Lykke til:)
    SV;Høres ut som et fint «bucketlist»mål:) Har lyst å dra til Irland også!

  6. Anne sier:

    SV: Helt klart! Spennende å høre hva han kommer med i fremtiden🙂

  7. Marit sier:

    Ikke helt min stil, får håpe du vinner da🙂

  8. Siri sier:

    Nydelige sko😀

  9. Merethe sier:

    De var veldig stilige!🙂

Please reply

