Mangel på undervisning?..

Jeg fant denne på facebook og jeg lo ganske høyt for meg selv. Tenker tilbake på disse Mona & Mikkel sidene i TOPP -bladet som jeg leste da jeg var yngre. Men lurer virkelig på om seksualundervisningen på svenske skoler virkelig er så dårlig at man kan tro man er gravid igjennom internett…

Flere som l0?

Dette innlegget ble publisert i Tanker/Meninger og merket med . Bokmerk permalenken.

42 svar til Mangel på undervisning?..

  1. Vivian Sofie sier:

    Sv; Tusen takk🙂 Ja, synes jeg også😀

  2. monica sier:

    Det er jo helt tragisk hvis noen mener dette seriøst.. Seksualundervisningen burde virkelig vært bedre :p

  3. Smilla sier:

    Hahaha… Den var god. Men vil tro det er noen som bare tulle skriver… For det husker jeg vi gjorde til Amagasinets På Skråss eller hva det heter… hehe… :o)

  4. Haha, drøyt ! Jeg skal gi elevene mine god sexualundervisning. Eller kanskje ikke så mye på barneskolen da😛

  5. Amalie sier:

    Hahahahahhahahaha, dagens! x)

  6. Regine sier:

    hehe,Mona & Mikkel ja, det husker eg og.. så masse dumme spørsmål. Ein kan begynne å lure når ein spørr om slikt ja, kan ikkje være heilt kloke eller eventuelt veeeldig unge.

  7. hahahaha, så den i stad!! ❤

  8. Marlene sier:

    haha, uff x) Stakkars jente, var sikkert kjempestresset hun da, som hun skrev, hvordan skulle hun vite hvem som var faren? Haha, uff, så mange altså, lille jente?😛

  9. Tonje sier:

    Hahaha, helt fantastisk. Jeg ler. Høyt.

  10. Så den på en blogg før i dag og på facebook! Er komisk hvor lite folk faktisk vet rundt dette temaet, men så trur jeg ikke man akkurat kan skryte av seksualundervisningen på skolen heller. Morsomt er det hvert fall!

  11. Nina C. sier:

    heheXD Dagens latter.

  12. Nina C. sier:

    SV;Takk Veronica:) Det hadde vært kult🙂

  13. Lene sier:

    haha, dette var fantastisk:) stakkar jenta da, tenk hun har vært fortvilet.. «sex» med mange forskjellige og ikke vet hvem faren er, hehe:) Håper denne jenta er et engangstilfelle i Sverige, og at ikke ale ungdommer er så lite vitende. Men dette var en god start på dagen:)

    //Ang. krystallsliping; Jeg kan risikere at huden begynner å flasse etterhvert ja. Kan fortelle om det evt vise bilder når det har gått noen dager og hvis jeg begynner å flasse. etter som jeg har forstått så er det noen som ikke flasser noe særlig.

  14. Hahahahahaha… Kan ikke annet enn å le av dette😉

    SV: Ja en veldig herlig blogg😀

  15. HAHA! Det kan jo umulig være et seriøst spørsmål. Eller forsåvidt… Hvem vet😉

  16. hahahaha, kaller dette idiotisk jeg! :p

  17. Beth-Alice sier:

    Å heeeerregud, er det mulig?!

  18. mali sier:

    måtte le litt der ja ! :p

  19. Aina sier:

    Oh my God, dette må være tull! FLAUT!
    SV: Da må du prøve slalom😀

  20. Siv sier:

    Ikke bare dagens seksualundervisning…….

  21. Merethe sier:

    Haha! Noen som ikke har fulgt med i sexundervisningen..

    SV: Da er vi to! Og ikke minst elsker jeg buksene fra samme merke🙂

Please reply

