Looking forward…

Da sesong 8 av One Tree Hill gikk på norske fjernsyn var jeg opptatt med øvinger på musikaler, men heldigvis for internett. Jeg så ferdig 8 sesong på 4,5 dager, og nå er jeg like langt som USA. Jeg synes denne serien er utrolig spennende. Fulgt med siden starten, og begynte å følge med av ren tilfeldighet. Jeg var hjemme og syk da den første episoden ble vist. Favoritten min har alltid vært Brooke Davis. Hun er fortsatt favoritten. Ikke minst så er jeg jo megabegeistret for Stephen Colletti som spiller Chase, han er hot hot hot og er enda mer hot i virkeligheten.

Meg og Stephen Colletti

Stephen, Anne-Birthe & Meg

Var så heldig å dumpe borti ham i Bergen under Hollywood Knight. Meg og Anne-Birthe skulle å se Mamma Mia da han kom ut fra hotellet (bilde med solbrillene på), og vi klarte å kjenne ham igjen MED solbriller på. Han sang Mamma Mia for oss, stilte villig opp på bilde og han var rett og slett utrolig koselig. Etter kinoen dumpet vi borti ham igjen da han gikk på rød løper inn på party i Galleri Nygaten… da kjente han oss igjen, kom bort og ble med på enda et bilde;)
Følger du med på One Tree Hill?

Den andre serien jeg følger med på, og siden jeg elsker kor og musikaler er det virkelig en serie jeg er glad i. GLEE, kan ikke noe for det, men digger serien.

Noen her som ser på Glee?

Jeg skal SÅ se både ny episode av Glee og ny episode av One Tree Hill i morgen. Kan ikke vente.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

38 svar til Looking forward…

  1. Nina C. sier:

    Elsker Glee:) Falt ut litt av OTH,men skal begynne å ta igjen det tapte:)
    SV;Helt enig med deg:)Får håpe vi får truffet henne en gang da:)

  2. Lite hi sier:

    Så artig at du skrev dette innlegget akkurat i kveld. Jeg er nemlig hjemme alene (mannen jobber natt), og hva tror du jeg gjør når jeg har en kveld for meg selv ?😉 Ser selvfølgelig på one tree hill😉 Har kommet til episode 4, sesong 9 nå. Kjempespennende! Men nå henger bare episoden hele tiden.. Har du noen tips til hvor jeg kan se de online? «http://www.watchonetreehillonline.com/» virker ikke så bra i kveld.. *krise*

    Ps! Kult at du har møtt «kjæresten til Alex» (eller eksen….) da😀

  3. Jeg er bare på sesong 2 av OTH jeg! Hehe😉

  4. Amalie sier:

    Bare digger Glee!🙂 Er ei stund siden jeg har sett på OTH, mest fordi jeg har masse annet å gjøre på, men jeg digger det og har lyst å starte å se på det igjen. Men problemet er når eg har begynt å følge med på en serie, klare eg såvidt å slutta! (a)

    Btw, har stemt på deg🙂

  5. Jeg fulgte med på OTH de tre eller fire første sesongene, men så ble det sendt på en annen kanal som jeg ikke hadde, så da sluttet jeg. Nå har jeg sett litt ny og ne. Men jeg likte veldig godt serien da Lucas og Peyton var med. Men så sesongstarten denne uka, og likte jo fortsatt serien.

    Jeg følger med på Glee. Genial serie, men ligger litt etter der. Men får kjøpe sesongene når de kommer ut. Herlig serie iallefall:)

  6. monica sier:

    Han er jo råkjekk da! Heldige dere, to ganger enda!😀

  7. OMG så heldig du er, Stephen Colletti er sååå fin!!!😀
    Er også like langt med serien som i USA, så den siste episoden som kom ut i natt nå nettopp. LOVE IT❤

  8. Jeg har sett litt på det, men ikke fulgt med🙂

  9. Siv sier:

    Jeg har sett et par episoder, men GLEE derimot, eeelsk❤ tror jeg skal se noen i morgen!😀

  10. katarina sier:

    Jeg har aldri helt komt inn i One tree hill.. Glee derimot elsker jeg!🙂
    I tillegg til glee, følger jeg med på once upon a time, castle, csi🙂 + Andre ting som går når jeg sitter der😉

  11. Fredagsbarnet sier:

    Ja jeg følger med på Glee🙂

  12. mali sier:

    Ser ikke på det, men har hørt at det er veldig bra🙂

  13. Tonje sier:

    Har faktisk aldri sett på noen av de.. jeg henger etter skjønner jeg🙂

  14. Regine sier:

    Eg følger ikkje med på noken av dei seriene, hehe.. har vel aldri sett ein episode av det heller. Meir glad i film og dokumentarer eg🙂

    Ha ein finfin fredagskveld!!

  15. Lene sier:

    ååå, misunnelig! han er jo så deilig den mannen, århh.. lucky you:) Jeg følger med på serien ja, og er like langt som de er i Usa:) Glee så jeg litt på tidligere, men så datt jeg litt ut..

  16. Takk for kommentar😀 fin blogg!

  17. Siri sier:

    Likte Glee ganske godt før, men har dabbet litt av i det siste dessverre:/

  18. Vivian sier:

    Stillig:D
    når var dette da? trodde ikke de hadde vert i Bergen på flere år…

Please reply

