Fredagsdaten…haha…

I dag har vi hatt P-Dag i barnehagen og kan med kors på halsen si at jeg har verdens herligste kollegaer rundt meg på jobben. I mangel på kjæreste så fikk jeg da en date for helgen: Mr Appelsin

Mamman til Camilla som skjærte den ut til meg fra en appelsin, utrolig morsomt. Vi har litt syk humor innimellom. Men ingenting er som en god latter. Mr.Appelsin «Albert» ble da med meg hjem han..haha.

Var han ikke kjekk?

Nå skal jeg se The Voice, fant ut at dette var et bra konsept og jeg skulle gjerne kunne sunget så jeg kunne vært med selv. Og da hadde jeg valgt Hanne Sørvaag som mentor, fordi hun er utrolig flink og en fantastisk låtskriver.

Ser dere på The Voice?

Deres planer for helgen?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hund, Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

48 svar til Fredagsdaten…haha…

  1. Jaaa, ser på the voice!🙂 Fin appelsin-mann!

  2. God fredag søta❤

    SV: Tusen takk❤ og tusen takk for serietips søta🙂 Jeg har nå startet med The OC og liker det godt så langt😉

  3. Amalie sier:

    Hahaha, artig var nå mr. appelsin!❤ tehe🙂
    Digger the voice<3 Har egentlig ikke noe særlig planer for helga, ettersom venner ofte er ute og drikker, og jeg ikke gjør det. Så blir det vel en ganske rolig helg, med mindre jeg klarer å få Stine med opp i skibakkene🙂

    Sv; Ja, forstår godt du fikk litt panikk da. Uff, klippet hun seriøst av deg hestehalen! Hadde fått anfall jeg sikkert, hehe. Bra du kom deg til en frisør igjen da, det er ikke akkurat den samme følelsen om du klipper deg hjemme, men det er fint å klippe seg hjemme også da ^^

    • Veronica S sier:

      Ja, sant, likte han jeg og:P
      Jeg også digger The Voice!
      Ser den, håper du får med deg Stine i skibakken..

      Jepp, hun klippet seriøst av meg hestehalen.. men hun nye frisøren er super!

  4. Lene sier:

    hehe, verdens søteste helge date jo. Ikke syk humor, GOD humor – min type humor! I love Albert❤ hehe:)

    Jeg og ser på the voice, fikk ikke sett forrige helg så det var gøy å se hva konseptet gikk ut på, og jeg liker det jeg ser:)

    Så spennende med Agility, ønsker dere begge lykke til, og jeg er sikker på at voffsen din klarer å holde følge med de yngre hundene:)

    Ønsker deg en kjempe fin og god helg:)

    • Veronica S sier:

      JA SANT! Haha, bra det er fler med på humoren, ble veldig glad nå! haha. Albert er min, men du skal få lov å være glad i ham:P

      Jeg elsker The Voice, hele konseptet, endelig noe der stemmen kommer først.

      Takker, håper hun hopper fletten av dem;)

      GOD HELG!

  5. Nina C. sier:

    Mr. Appelsin så kjekk ut ham:P hehe. Ser på the Voice ja=)

  6. Aina sier:

    Haha, koselig å få en slik figur, da😀
    The Voice er så bra – digger det!

    SV: Det håper jeg også.🙂

    Kos deg i helga!

  7. Beth-Alice sier:

    Så stilig figur!!😀 Sånn har eg aldri sett noken gjere før.. :p

  8. Elin sier:

    Jeg har prøvd å lage sånn mann med appelsinen før, men klarer det aldri:/ haha
    God helg!

  9. Marion sier:

    hahahah, kjeekk jaaah!

  10. Siv sier:

    Ha-ha-ha, I must say ;D

  11. monica sier:

    Du er heldig altså😉
    Har mistet the voice etter at vox kom, men jeg så ikke så mye på kanalen uansett :p

  12. Elisabeth sier:

    Elsker The Voice! Broren til en venninne av meg er med, det er han Aleksander som var sist gang🙂 Utrolig mange flinke folk! Men er ganske lei av Idol-konseptet, så det var bra det kom noe annet. Elsker også «Hver gang vi møtes»❤

    • Veronica S sier:

      Så kjekt, en barndomskamerat av meg er med også, men han har ikke vist seg enda;) hehe.
      Kjempemange flinke folk.
      Jeg ser faktisk MGP når det andre programmet er… men ser litt på «Hver gang vi møtes» Vinni var magisk!

  13. Lite hi sier:

    Hehe, ser ikke på det!

    TUSEN TAKK for linken🙂 Skal kose meg med OTH så fort jeg får sjansen😉

  14. SV: Tusen takk Veronica❤ God helg til deg❤

  15. anne sier:

    Så gøy at du rir! Følg med på bloggen min så får du nok se masse hest😀

  16. mali sier:

    ja, jeg liker the voice, liker konseptet !🙂

  17. Så søt appelsinmann😀
    så faktisk litt på det i går, men jeg ser sjelden på tv så kommer nok ikke til å følge med.🙂

  18. Nina C. sier:

    SV;Helt enig med deg.=) Har lyst å få opplevd noe mer av Norge før jeg drar til Utlandet sånn typ syden-ish sted.

  19. har ikke sett på the voice ennå :p
    gikk noen minutter før det gikk opp for meg at du mente the voice på TV2 og ikke the voice kanalen :p

  20. Tonje sier:

    Hehe, så herlig🙂 Ikke fått sett The voice enda, men håper jeg får sett det..

  21. Anne sier:

    SV: Heheh, hvor søt er vel ikke du!!🙂 Formen begynner å bli likere, så ser virkelig lyst på det. Ha en fin helg!🙂

    Forresten, drit kult at du har møtt han som spiller Chase i One Tree Hill! Digger serien!!🙂

  22. Elisabeth sier:

    Forresten, jeg tenkte på han her når jeg såg det bildet🙂

    http://www.google.no/search?hl=no&cp=37&gs_id=3z&xhr=t&q=sometimes+you+have+to+just+pick+yourself+up+and+carry+on&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=iFkuT4PzL-ep4gSboIz5DQ

Please reply

