Whising you come sweaping in the way you did before…

Selvsagt kommer Lady Antebellum til Seljord Countryfestival, når en jente fra Bergen sikkert ikke kommer seg til Seljord på Countryfestival… skulle gjort det meste for lappen og bil nå. Ikke nok med det, de skal to steder i Sverige også, til og med til København skal de… men kommer de til andre steder enn Seljord i Norge? NEEI! Men ønsker jeg å komme meg til ett av stedene for å høre dem spille? JAA!!

Kan ikke noe for det, men jeg blir virkelig ikke lei Lady Antebellum, spesielt ikke «Need You Now» sangen. Passer spesielt for oss single på Valentinsdagen.

Åh, JEG HAR SÅ LYST Å DRA PÅ LADY ANTEBELLUM KONSERT! DET HADDE VÆRT HELT MAGISK!

Flere Lady A fans der ute?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Whising you come sweaping in the way you did before…

  1. Jeanette sier:

    Den sangen er herlig!

  2. Nina C. sier:

    Håper du får kommet deg ditt på en eller annen hvis🙂 Liker veldig godt Lady Antebellums «Need you now»:)

  3. Hedda sier:

    Åh, det vil jeg også. Hun er så bra🙂 Sangen er nydelig. Krysser fingrene for at du får opplevd en konsert med henne i nærmeste fremtid! Ha en strålende dag🙂

    • Veronica S sier:

      De er et Countryband..ikke bare en dame, men greit hehe;) Tusen takk!! De er kjempeflinke og håper virkelig på å komme meg på konsert jeg også… *kjærelottomillinærer, please doner lappen,bil og konsertbilletter hit takk*

  4. Cengelsen sier:

    /ja, den har jeg faktisk sett! Den er fantastisk!
    Elsker Lady Antebellums!

  5. Siv sier:

    Jeg har hørt sangen tusen ganger, men jeg har aldri visst hvem sin det var….

  6. Marit sier:

    Jeg er fan, men gjør ikke alt for å høre de live. Hadde de kommet til Bergen derimot😉

    • Veronica S sier:

      Gjør ikke alt jeg heller, men ønsker virkelig å dra på konsert med dem og det er en synd dem ikke skal til Bergen når vi har Koengen å rocke på liksom! *underskriftskampansje:P*

  7. Ann-Iren sier:

    sv; Tusen takk!🙂
    Nei, det er ikke det som går på TV, men det har nesten det samme konseptet🙂

  8. SV: OTH skal jeg kjøpe på samleboks om det kommer😉 Elsker den serien😀 Spent på morgendagens episode😀

  9. Lene sier:

    digger dama, en utrolig fin stemme og nydelige sanger.
    Mannen skal på guttetur til seljord, kjenner jeg ble litt misunnelig nå.. jeg vil og på den konserten:)

  10. Sunniva :*) sier:

    elsker den sangen, kjempefin❤

  11. Tonje sier:

    Er nok ikke noe fan, men jeg håper absolutt du får oppleve en konsert med henne🙂

  12. Marte sier:

    Kjempefan av Lady Antebellum! Elsker de og spesielt denne sangen. Blir aldri lei❤

Please reply

