Inspiration…#3

Utenlandske stjerner og pop/countrygrupper inspirerer meg også.

Bak: Tina Barrett, Jon Lee, Jo O'Meara, Paul Cattermole, Rachel Stevens, Hanna Spearritt og helt foran har vi Bradley McIntosh.

S Club 7: Dette har vært den gruppen jeg har helt i hjertet fra barndommen. Jeg var MEGA fan! Hadde hjemmeside om dem, og kan fortsatt alle sangene og kan alle bursdagsdatoene deres og til og med alle mellomnavnene deres utenatt. Noen fakta bare henger med. Løp hjem fra skolen for å rekke TV-serien. Likte alt med dem, sangene, folkene, tv serien osv. Var aktiv i forum osv og ble kjent med utrolig mange folk. Noen av dem har jeg kontakt med den dag i dag;) Gleden var stor da jeg fikk julekort av Hannah en jul for mange år siden! Da var gleden STOR. Ikke minst da jeg fikk signert bilde av Rachel i posten. Hører fortsatt på en del av sangene og synger med av hjertest lyst. Har tvseriene på video/dvd som jeg sniker meg til innimellom for å mimre.

Charles Kelley, Hillary Scott & Dave Haywood

Lady Antebellum: Denne countrygruppen ble jeg fan av i 2011 da jeg hørte «Need You Now» på radioen og har omtrent hørt den sangen i repeat siden da. Jeg har siden da funnet alle sangene de har fra 3 album, og de fikk Grammy for siste albumet sitt «Own The Night» nå på Grammy utdelingen. De består av Charles Kelly som har vokalansvar sammen med det eneste kvinnelige medlemmet Hillary Scott. De synger harmonier fantastisk bra sammen og stemmene kler hverandre så til de grader. Dave er multi-talent da han korer og spiller mange instrument. Jo mer jeg hører på dem og jo mer youtube videoer jeg ser på av dem, jo mer liker jeg dem. En gruppe med beina plantet på jorden til tross for stor suksess. Håper på å få med meg en konsert i Seljord, Sverige eller Danmark. Fantastisk gruppe.

Det var siste innlegget med ispirasjonskilder;) hehe.

Noen grupper dere er spesielt fan av?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , . Bokmerk permalenken.

38 svar til Inspiration…#3

  1. Jeg var ekstremt stor fan av Hanson da jeg var yngre, og har vel fortsatt en liten greie for de!😉

  2. Mari sier:

    S club 7 va en morsom serie da, haha! Må faktisk inn å høre på musikken deres. Savn!:)

    • Veronica S sier:

      Ja, haha, tilslutt kunne jeg (ehm..oki, kan) nesten alle replikkene i nesten alle episodene..huff, jeg var skikkelig freak:P Men ingen på ungdomsskolen merket det.. TAKK Å PRIS!. Ble nok mobba:P Har musikken dems på iPoden jeg:P

  3. Marion sier:

    tja… veit jeg har noen, helt sikkert, men akkurat nå er jeg for trøtt til å tenke, haha..😉

  4. Nina C. sier:

    Elsket S Club 7 og Spice Girl, foruten Westlife og Backstreet boys!

    SV;Takk Veronica=) Kjempe koselig å høre det!
    //hehe,såpass ja:) Det er lett å ta feil da!

    • Veronica S sier:

      Westlife og Backstreet Boys liker jeg og, men er liksom ikke sånn vanvittig inspirert av dem på en måte.. hehe. Men de er kjempeflinke og liker musikken. S Club 7 er jeg veldig i glad i fremdeles..haha, selv om de ikke er SC7 lengre. Spice Girls..det var stort det!

  5. Merethe sier:

    Husker jeg også så på S Club 7 i ny og ne🙂

  6. Tonje sier:

    Jeg har alltid hatt en svakhet for a1😛

  7. Sunniva :*) sier:

    jeg er fan av personer som lever ut drømmene sine, som aldri gir opp og har et godt hjerte🙂 Selv arbeider jeg daglig for å bli et bedre menneske🙂

  8. Siv sier:

    Hehehe – det høres litt ut som med meg og McFly ;))

  9. SV: Tusen takk Veronica❤

  10. Elin sier:

    One Direction ;3 hehe

  11. Hannah sier:

    Jepp, jeg er fan av One Direction!❤🙂

  12. Valborg sier:

    Nei, jeg har egentlig ikke noen favorittgrupper🙂

  13. Tonje sier:

    Nei…egentlig ikke altså🙂

  14. AB sier:

    Opp igjennom har de to store for meg vært Spice Girls og Westlife, begge de gruppene har inspirert meg på små og store måter.
    Bare å se det bildet av S Club 7 bringer mange minner, jeg var ikke så stor fan som deg, men likevel sang man jo med til sangene – som for meg er soundtracket til skolediscoen, hehe🙂

    • Veronica S sier:

      Spice Girls er jo episke..liker Westlife and you know it. Haha..hvem glemmer vel en sang fra noen av disse gruppene. SC7..haha..NÅ innså jeg at du faktisk er litt yngre enn meg:P jeg ville og ha SC7 på skoledisko!

  15. Lite hi sier:

    Artig og lese om hva som inspirerer deg😉

    Spice Girls inspirerte meg😉 Har nevnt det for deg før tror jeg, hihi🙂

  16. Henriette sier:

    Nei egentlig ikke. Liker det meste av musikk, men er liksom ikka fan av dem selvom jeg liker musikken dems:P

  17. Marit sier:

    Er fan av begge de gruppne, hurra!😉

  18. Therese sier:

    Sv: Hehe🙂 Jeg er veeeeldig redd for de, siden det ikke er så lett å få tak i de og jeg er jo en samler😛 Så jeg vet ikke om jeg tør å sende de i posten. Kan heller se om jeg kan ta de med neste gang jeg skal til Bergen?🙂

  19. mali sier:

    ikke egentlig🙂

Please reply

