Just an ordinary day…

I dag har jeg vært en tur innom legen for å få statusen på hvordan ting blir fremover. Brennkoppene er borte og overskudd hos meg har begynt så vidt å komme tilbake. GODE NYHETER er at jeg er tilbake igjen halvt i jobb fra og med mandag. Jeg gleder meg masse. Var innom en tur i dag for å levere sykemeldingen og fikk litt kosetid med 3 av ungene på avdelingen. Søte, herlige, små vesener. Så nå krysser vi alt vi har av fingre å tær at jeg er tilbake i full jobb fra 1 april! *VIKRYSSERALT*

I dag er det ekte vaskedag i Bergen, tydeligvis er byen så skitten etter alt snøen har gått bort, så Regngudene har gått inn for skikkelig dugnadsarbeid denne uken. Spyle byen ren for skitt, til solen kommer neste uke så Bergen ser bra ut.

Er jo alltid kjempekoselig å stå å vente på bussen i skikkelig sjøstøvlevær! Ingenting slår god ventetid med god musikk, eller hva?

ipodladyadancing

Er ekstremt variert i musikken for tiden...

ipodmariahm

Litt Maria musikk på til, elsker denne sangen.

image

Regnværet vasket bort skitt som har ligget gjemt under snøen

image

Dagens must-have: STØVLER! Fra Viking off course.

Så, mens jeg går denne uken og venter på at jeg skal verke litt mindre i to håndledd og være rimelig klar for mandag, så lurer jeg på om det er noen av dere bloggere som kanskje vil at jeg skal ha en liten giveaway på bloggen? Jeg har nemlig laget et søtt uglesmykke som en av dere kan bli heldig eier av. Kommer bilde av det i morgen.
Stemning for giveaway?
Hatt en fin tirsdag?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Leddgikt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

48 svar til Just an ordinary day…

  1. Håper du blir frisk snart!!! Er ikke gøy å være sykemeldt😦

  2. Ja, stemmer for giveaway🙂 Tenker å ha det selv snart. Jeg elsker uglesmykker iallefall, så jeg er med🙂

    Så bra at brennkoppene er borte😉 Blir nok godt å komme tilbake i jobb!

    sv: Gjør det Veronica, absolutt en bok det er verdt å lese. Ja, mormoren begynte å forstå litt på slutten av Christoffer sitt liv, men hun fikk dessverre ikke omsorgen for han😦

    • Veronica S sier:

      Så bra! Skal prøve å få ut bilde av smykket i morgen! Haha, begynt å få sansen for Uglesmykker selv.
      Ja, BORTE! og der blir dem:P
      SV: Jeg skal nok få lest den ja… siden jeg fulgte med saken på tv.

  3. Så bra at ting går fremover, god bedring!😀

  4. Valborg sier:

    Har hatt det veldig gøy med en vennine jeg ikke pleier å vere med så mye, vi var på gården hennes og ridde på en hest og kosa med di andre dyra på gården. Nå har jeg avsluttet tirsdagen med en konfirmantundervisning.🙂

  5. Nina C. sier:

    (Stemmer for giveaway!) Håper håndleddene ikke verker så mye !

    SV;Greide ikke å holde meg så lenge oppe. Tror jeg holdt ut til kl. 04.00 om natta:)

    //Skjønner deg godt! Noen mennesker er rett og slett onde.

  6. Nina C. sier:

    SV;Jupp,kommer iløpet av April måned!:) Går sikkert i 2D også:)

  7. Marianned sier:

    Jeg krysser alt for deg!🙂

    Det hadde vært kjempeartig med giveaway! Gleder meg til å se bilde :):)

  8. Jeanette sier:

    Krysser fingrene for deg😀 Ah, som jeg savner Bergen! Regn også faktisk, haha. Men jeg klager ikke, for nå er det begynt å bli mildere her borte og det var sol og godt og varmt i dag:) Hele 10 grader tror jeg! Jaa, ha giveaway!

  9. AB sier:

    Håper du kommer deg fort vennen, jeg krysser fingre!

  10. monica sier:

    Alltid god stemning for giveaway😉
    Støvler er konge, forresten!🙂

  11. Tonje sier:

    Har hatt en helt grei Tirsdag. Vært hos øyenlege, handlet mat og besøkt farmor🙂

  12. Merethe sier:

    Stemning for giveaway🙂

    Krysser fingrene for at du snart er ute i full jobb igjen!

  13. Hedda sier:

    Jaa, give away er gøy! Og kjempe fint at du begynner å bli bedre🙂 Ikke noe særlig med brennkopper. Håper du får kommet tilbake på jobb snart! hehe, vaskedag i Bergen ja. Typisk for den byen😛 Håper du får en fin onsdag🙂

  14. God stemning for giveaway😀

    SV. Høres ut som en koselig mandag søte Veronica🙂 Håper onsdagen blir like knall. Veldig kjedelig med soppskader, men soppen er jo endelig borte og resultatet kommer til å bli så fint😀

  15. Marit sier:

    Så fint at du skal tilbake halvt til jobben, blir godt kan jeg tenke meg!🙂

  16. Siv sier:

    wiiiii, bedringers vei liker man!! Her har vi heldigvis ikke regn, men snøøøøø!!😀

  17. Tonje sier:

    Jeg krysser alt jeg også!🙂 Noe annet jeg også krysser for er at det skal bli dugnadsarbeid i Trondheim også, slik at vi kan få bar bakke igjen. Regnet gjorde noe i går, men fortsatt is på bakken.

  18. Tone sier:

    Det trengs noen gode regnskyll for å få vekk all møkka fra vinteren, ja🙂 Bare det ikke blir alt for mange av dem :p Men som bergenser er du vel vant til det, kanskje..? God bedring!

  19. Henriette sier:

    Hadde frisør fag i går så var en ganske grei dag:)

  20. Sunniva :*) sier:

    Liker også den sangen til Maria!!❤

  21. God stemning for giveaway, ja!🙂

  22. Tonje sier:

    Så bra at tingene går fremover!!🙂 Og jeg håper virkelig at den solen som de påstår skal komme neste uke faktisk kommer…

  23. Håper du blir helt frisk igjen snart da!❤

  24. Vikingen sier:

    Lekre støvler!
    Bruk dem ofte!🙂

Please reply

