Not hanging inside when the sun shines outside…

image

Kako<3

Vært litt fraværende fra bloggen, men solen har skint i Bergen (hva var det jeg sa, det regnet kun fordi at Bergen kunne skinne i noen dager, dvs fra fredag til ehm, i morgen), så da har jeg vært ute på tur og minst mulig på dataen. Søndag var jeg i byen og møtte verdens skjønneste Merete som jeg ikke hadde sett på en stund, en lang stund. Møtte henne og hennes kjære Leif som også er en kamerat av meg. Vi hadde oss en liten tur på Cafe Opera før Leif gikk avgårde for å se fotballkamp og meg og Merete gikk til Losjehaven for å drikke kakao. Var utrolig koselig å se henne igjen!

Ellers er det ikke mye nytt å fortelle egentlig, var på korøving igjen i går, kjempekjekt. Myrna Braza er en fantastisk kordirigent. Har faktisk vært 3 ganger allerede. Vi holder på  å synge «Mercy» av Duffy og det er kjempekjekt. Får litt sånn Glee følelse.

BTW, jeg har begynt halvt i jobb igjen, og hittil går det superbra!

Jeg minner dere herlige lesere på Giveawayen min. Dere som har blogg, hadde vært kjekt om dere reklamerte for konkurransen på bloggen, men det er ikke en stor nødvendighet, kan være med likevel. Bare å legge igjen kommentar under Giveaway innlegget.

Så, har dere hatt en fin begynnelse på uken?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Blogg Giveaway, Hverdagsmas, Koret. Bokmerk permalenken.

26 svar til Not hanging inside when the sun shines outside…

  1. “Mercy” av Duffy er så fett sang. Syntes dere kan legge ut deres versjon av den😉
    sv: Det skjønner jeg. Hadde vært noe å hatt 12 bind med Verdens vakreste eventyr

    • Veronica S sier:

      Den er kjempekul faktisk. Jeg skal se om jeg får tatt opp koret synge den! Så skal jeg legge ut om de andre i koret er komfortabel med det.
      SV: mamma som kjøpte dem faktisk, når meg og min bror var mindre.

  2. Jeanette sier:

    Nå fikk jeg lyst på varm kakao!! Mmm

  3. Merethe sier:

    Det høres ut som om du har hatt det bra i det siste – og godt er det! Håper resten av uka blir like fin🙂

    Jeg har hatt en veldig fin start på uka med venner og babybesøk.

  4. Jeanette sier:

    sv: jeg skjønner henne godt jeg også! Jeg vil også møte en slik en!

  5. Leah sier:

    Jeg har faktisk aldri vært på Cafe Opra før.. Hver gang eg går forbi tenker jeg «her må jeg gå inn en dag» men så bøir det bare med det..
    Sv: Jeg syns ikke det gjør sånn super vondt.. Det er en uforklarlig smerte, også holder man ut fordi man vet at det blir et AWESOME resultat! Litt kjipt at minsteprisen er på 1000kr… Men det er SÅÅÅ verdt det;)

  6. SV.Ja kjøp boken, Veronica..🙂 Jeg anbefaler den i hvert fall på det sterkeste og den har hjulpet meg ekstremt mye🙂

  7. Tonje sier:

    Joda, har vært en bra start på uken. Du skulle sett venninna min skulle så grønnsaker, hun hadde ikke peilling. Vi gliste fælt av hele greia!🙂

  8. SV: Tusen takk søte Veronica❤

  9. Saritha sier:

    Var ikke lenge det var sol i Bergen men det var gøy så lenge det varte😀

  10. Elise sier:

    her i Vestfold er det også veldig deilig vær for tiden, egentlig (bortsett fra idag, da.). Det er deilig.🙂

  11. Nina C. sier:

    Den kakaoen så god ut🙂 Må nesten gå ut når sola skinner. Nå snør det igjen hos meg:( Koselig at du er i jobb igjen da! Du får ha en fin uke!

  12. Siv sier:

    Soooooooooooooooooooool! HURRA! Og hurra for kor og jobb og Glee!!

Please reply

