And the winner is…

Jeg hadde da en giveaway på bloggen min, og lovet å kåre vinneren 10 mars. Det er datoen i dag og jeg har gjort følgene. Jeg har trukket fra kommentarene dem som skrev at de ville være med, så gav jeg dem hvert sitt nummer. Så sa jeg til mamma at hun måtte si et tall mellom 1 og 10. Mamma sa tallet 3 og dermed ble vinneren:

JEANETTE fra bloggen «Jeanette».

Så Jeanette, da er du vinner av uglesmykket og en liten overraskelse. Om du vil sende meg adressen din i en mail til evenangelsfallsometimes@gmail.com så kommer det i posten til deg;)

Om du ikke vant denne gangen, takk for at du var med. Så kommer det nok en giveaway på bloggen en annen gang!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Blogg Giveaway og merket med , . Bokmerk permalenken.

16 svar til And the winner is…

  1. Siv sier:

    Wiiii, lucky Jeanette😀

  2. Valborg sier:

    gratulerer til vinneren!🙂

  3. Grattis til vinneren😀

    SV: The Voice er så bra🙂 Ja Morten er veldig snill. God søndag søte Veronica❤

  4. Therese sier:

    Sv: Jeg driver å tenker på det samme selv. Men så kommer den siden av meg frem som jeg ikke liker; den som vil selge flest mulig antall singler hver gang det kommer en ut, og jo flere man har på facebook, jo flere kjøper den jo… :S Er det rart å tenke sånn? Hehe🙂

    • Veronica S sier:

      Hehe, jeg tenker at de som vil kjøpe singelen kjøper den, og da er det de som virkelig vil ha den. For dem som ikke hilser på deg en gang, tviler jeg på bryr seg om du deler singelen på facebook eller ei..men det er meg da.

  5. Gratulerer til henne😉

  6. Marit sier:

    Gratulerer til vinneren!🙂 Heldig🙂

  7. Jeanette sier:

    Wii, så gøy😀

  8. Leah sier:

    Gratulerer til Jeanette:)!

Please reply

