A Litte Bit Stronger…

Denne sangen tror jeg virkelig mange kan kjenne seg igjen i. Sangen hørte jeg første gangen da jeg så noen Lady Antebellum videoer på YouTube. Falt helt for sangen og fant jo ut at den er da co-skrevet av Hillary Scott Tyrrell fra Lady Antebellum, men ble en nummer 1 hit med artisten Sara Evans. Synes begge to synger den vakkert, og liker at de på en måte har et forskjellig uttrykk på å synge den, men begge to har noe i stemmene sine som klarer å formidle sangen, så du virkelig føler den.

Hillary Scott Tyrell (Live):

Sara Evans:

Har du hørt sangen før?
Hva synes du?

Var på koret i går, vi skal faktisk ha konsert på mandag. Vi skal synge «Mercy» på en åpen scene konsert der vi har koret. Vi begynte også på «Someone Like You» av  Adele, der skal jeg synger bridgen solo (fra: nothing compares, no worries or cares..), har sceneskrekken kicket inn? JEPP!! Så må jeg skryte masse av Myrna, hun er en helt fantastisk. Hun brenner så inderlig for det hun gjør, og det smitter over på oss. Myrna er fantastisk!

Veronica S

 

 

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

28 svar til A Litte Bit Stronger…

  1. Veldig fint❤

    SV. Ja bloggen til Marit er super😀

  2. Nina C. sier:

    Har ikke hørt den sangen før,men den er fin.Begge versjonene:) Du får «break a leg» på mandagen som kommer. (Er ikke det man sier når man driver underholdning osv?hehe)

    SV;De hestehovene poppet plutselig opp her og dagen, for et par dager siden var det ikke noe. Kanskje det kommer noen hestehover snart i Bergen:)
    Brettspillaften er kjempe morsomt og koselig. Man kan invitere et par venninner,spise middag og dessert sammen:) Ha en helaften:)

    • Veronica S sier:

      Hehe, er ikke mange som hører på Country;) hehe, Jeg og min meget spesielle musikksmak:P Men sangen er uansett UTROLIG fin!
      Haha, jo takk skal du ha Nina;) Og ja, er «break a leg».

      //enda ikke funnet hestehov, men holder øynene åpne. Ja, brettspillaften er kjempekjekt.

  3. Likte sangen, aldri hørt før!
    Den bridgen av Adele sin sang er den fineste på hele sangen! Heldig du er som skal synge den solo da, det går sikkert kjempefint!🙂

    • Veronica S sier:

      Så bra, ja den er utrolig fin!
      Synes du? er kanskje det, har liksom ikke hørt etter hva som er finest på sangen, for synes jo hele sangen er fantastisk fin. Haha, heldig og heldig, synes ikke publikum er så heldig. *krysser fingre*

  4. Siv sier:

    Jeg skal høre på den – er alt for dårlig til å høre på det folk linker til, men jeg skal gjøre det nå!! Og du? Lykke til!!!!!

  5. SV: Tusen takk søte Veronica🙂 Skal prøve å få tatt flere bilder i helgen😉

  6. Tonje sier:

    Jeg liker veldig godt!🙂 Og jeg heier på deg søte du!! // «Pinsene» var på vettu. Veldig søt detalj.

  7. Marit sier:

    Hadde ikke hørt den før, men likte den vedig godt🙂

  8. Veronica S sier:

    Ikke mange som har det. Hehe, jeg er litt sånn «utenom radioen» person egentlig.. SÅ bra;)

  9. Har ikke hørt den før, men den var veldig fin i alle fall🙂

  10. monica sier:

    Nydelig sang, veldig sterk🙂

  11. Katharina sier:

    Flott sang altså!
    Lykke til med solo! Du hadde vel ikke blitt valgt om du ikke var flink nok, så det går jo bra🙂

    God helg!

    • Veronica S sier:

      Ja, sangen er helt fantastisk fin.
      Jo, takk. Ehm, vet ikke det. Jeg vet jeg har en nesten alright stemme, men når jeg blir nervøs så høres det absolutt ikke pent ut. Men krysser fingre.

      God helg;)

  12. Nina C. sier:

    SV;Bra at det ikke er bare meg som gremmes.hehe. Er jo greit når man er langt inni skogen og hunden gjør fra seg uten for stien osv. Men det er noe helt annet på fortauet.

    //hehe,skal sende over noen hestehover til deg vettu=)

    //Da har du gått glipp av mye spennende(intriger) og mye annet.🙂 hehe

    • Veronica S sier:

      Hehe, nei du, selv om jeg har hund, så gremmes jeg ekstremt! Ja, men midt i stien, det er GRUSOMT!

      //gjør det, men ble funnet en i bhg i dag!

      //den skjønner jeg! hehe. Men skal kjøpe dem på box.

  13. EVANETICA sier:

    Har faktisk ikke hørt den før, men det var utrolig søt🙂 Den siste var litt mer country-ish, skjønner? Hehe. Ååh, korkonsert! Elsker det. Kult at dere synger moderne🙂 Lykke til med soloen! Det nailer du såå bra😀

    • Veronica S sier:

      Ikke mange som hadde hørt den faktisk, bra jeg kunne bidra med noe nytt;) hehe. Ja, men begge damene er jo countrydamer, og de ene er jo en live (unpluged) versjon, mens den andre er studio så den siste har jo litt mere preget. Elsker country så;)
      I og med at kordirigenten vår heter Myrna Braza så er det en del moderne der ja! Hun var jo med i korslaget:P hehe. Tusen Takk!! Du er skjønn!

  14. SV: Æsj da.. Så kjipt…:/ Instagram er jo så bra.

  15. Valborg sier:

    Jeg har aldri hørt denne nydelige sangen før ;O nydelig

Please reply

