One Day You Will…

Siden sist så har det ikke skjedd så veldig mye med meg. Bare funnet ut at jeg tok meg en liten «ferie» fra blogg. Men nå er jeg tilbake altså. Mandag så hadde vi besøk i barnehagen av Heidi Marie Vestreheim som er artist og kjent fra barne-tv. Ungene var helt med da hun fortale og sang om Knølhvalen Kai og kjempeblekkspruten. De trengte da en som kunne spille blekksprut. Jeg stilte selvsagt opp da sjefen spurte meg… ikke fordi at kostymet var så fantastisk da. For seriøst, JEG i pølseskinn er virkelig en overvektig grillpølse. Men hva gjør man ikke for ungene right? Og siden jeg har pause i teater, så kan jo jeg ta på meg småoppdrag i barnehagen.

image

Jeg vet, SYKT lekker ikke sant?? Hadde egentlig på en sånn gammeldags dykkermaske ting også, men siden det var litt vanselig å ta bilde av meg selv med den på, så lot jeg være.

Tirsdag var jeg og tok MR av høyre hånden min. Det er jo veldig festlig å måtte gå i sykehus-pysjamasbukse, fordi jeg var så utrolig smart å kle meg i jeans. Kan ikke ha noe med metall på meg. Turte ikke å ta bilde av pysjamasbuksen, da man egentlig ikke skal ha mobiler på der. I går var jeg og tok medisin, siden jeg tok MR tirsdag ble medisinen utsatt til i går. Vet dere, sykepleieren klarte å treffe åren MED EN GANG slik at det var smertefritt med veneflon denne gangen *kryss i taket*. Sist så ble jeg stukket 3 eller 4 ganger før de traff.

image

Veneflonen godt plassert og godt tapet på hånden, klar for medisin.

Ja, så har ENDELIG våren kommet til Os også. Jeg har faktisk snappet opp bilde av hestehoven, endelig. Har savnet denne blomsten, for det er jo tegnet på vår når den titter frem, og mandag så jeg den og det måtte foreviges. Selv om været har vært så som så, har jeg kunnet gå tørrskodd i dag og tørrskodd mandag.

image

Hestehoven!

Mandag hadde vi også konsert med koret. Dere husker jeg skulle synge solo, vel det gikk faktisk veldig bra! Jeg var kjempenervøs før, men gikk egentlig over all forventning da vi stod på scenen og skulle synge. Så bridgen av «Someone Like You» gikk bra, og jeg er litt stolt av meg selv. Skal ikke skryte på meg at jeg sang veldig vakkert, men jeg fikk fram det jeg skulle synge uten å skjelve i stemmen. Hanna, en venninne skulle filme, men klarte å ikke få med at jeg sang. Så jeg legger ikke ut, da jeg ikke vet om de andre vil at jeg skal legge ut.

Må virkelig gi all skryt til Myrna som er så flink med oppmuntrende ord og hun er rett og slett helt fantastisk. Hun har forresten singelslipp i morgen, hun kommer med ny singel «Save Me» så jeg oppfordrer alle til å ta turen innom iTunes i morgen. Søk på Myrna Braza og «Save Me«. Hun er utrolig dyktig.

I dag har meg og mamma vært en liten tur til byen for å handle bursdagspresanger til familie. Alltid kjekt med en liten bytur med mamma, jeg har virkelig verdens beste. Vi kommer utrolig godt overens og det er bare kjempekoselig. Hun er en sterk dame som har støttet meg i sykdommen min osv, hun er fantastisk!

EDIT: Myrna sin nye singel kan du kjøpe på iTunes HER faktisk. Så synes dere skal støtte en norsk artist. Denne sangen passer godt i solskinnet som FAKTISK er i Bergen i dag!!

Så herlige leserene mine, hvordan har deres uke vært??

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Koret, Leddgikt, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

29 svar til One Day You Will…

  1. Nina C. sier:

    Høres ut som du har litt å gjøre siden sist! Håper det går bra med armen(og deg):)
    Ser hestehoven jeg skulle sende over har kommet:P hehe. neida:)

    • Veronica S sier:

      Jepp, litt i allefall. Joda, vet ikke helt åssn jeg skal tolke det når jeg blir spurt om jeg er heeelt sikker på at jeg aldri har hatt brudd ETTER de har tatt MR bildene..haha. Men får se.

      Ja, den kom!!

  2. Keths! sier:

    min uke har vært helt grei! men heldigvis er det heeelg nå<3
    hvorfor måtte du ta MR av hånden?

    • Veronica S sier:

      Så fint da! Ja, takker og priser helgen!
      Fordi jeg har leddgikt, og verker en del. Så de må se om det er forandringer i hånden som gjør at det verker ekstra mye.

  3. Keths! sier:

    (oi, glemte en ting: viss du vil prøve nettsiden jeg snakket om ; skriv fornavn + etternavn + mailen din til meg – så skal jeg sende en henvisning til deg😀 )

  4. Leah sier:

    Auu! Men bra hun traff med en gang da:))
    Sv: det er ikke så fryktelig vanskelig når man har Google og YouTube til mine bestevenner:)

    Gå inn her http://friendship-bracelets.net/namepattern.php å skriv inn navnet du vil ha, også følger det med «bruksanvisning». Letteste måten jeg klarer å forklare på er: mønstret knyttes motsatt vei av det resten gjør:p gå inn på YouTube så viser de knytemåtene:)

    Ja det var deilig å svi av litt:) ihvertfall når jeg fikk alle de tingene til den prisen skinnjakken egentlig hadde kostet😀

  5. AB sier:

    Hehehe, må le med deg av det kostymet, synes du var en søt blekksprut -sporty å stille opp og ungene satte sikkert veldig pris på det🙂

    Trenger du hjelp med stikking av veneflon en annen gang skal jeg stille opp😉 Jeg begynner å bli god på det😛

    Skulle gjerne fått med meg konserten til koret, sikker på at du klarte deg superfint (neste helg blir du nødt å synge den for meg!)

    • Veronica S sier:

      Haha, måtte le selv av meg selv i kostymet. Heldigvis tar jeg meg ikke selv så veldig høytidelig lengre, så gikk liksom helt greit. Haha. Joda, skremte nok ungene mer enn hva de synes den var søt denne blekkspruten. Haha.

      Jepp, det er bare å ta med seg noen kanyler å øve seg på meg, eller Lexie, vi stiller opp vi.

      Haha, vi får nok se om jeg synger ja… !

  6. Marit sier:

    Hehe, full fart med andre ors? Utrolig lekkert kostyme altså;)

  7. hehe, herlig antrekk i barnehagen!! og så herlig med vårtegn og blomster :)))
    Ønsker deg ein fin fredag!

  8. lineeirin sier:

    Artig med det kostymet, ungene setter kjempe pris på det😀

  9. Siv sier:

    Åååå -her var det noen hendelser, ja! Og småskuespilleri er bedre enn ingen skuespilleri, eller hva? Veldig kreativt kostyme! Er det hun med langt, mørkt hår?? Som var med flaskeposten? Nei, kanskje ikke. (barnetv-dama altså!) Stikk…. au. uansett om man treffer. Au. Ikke at jeg har fått veneflon noen ganger, da men! Og vår er faaaktisk vELDIG hærlig!

    • Veronica S sier:

      Haha;) Hoper seg opp når man tar seg «pause» en liten stund. Jepp, småoppdrag er bedre enn ingenting, spesielt siden jeg har pause:P hahaha. Kostymet er fra kostymelageret på nrk, i følge dem som var i Barnehagen. Nei, hun har kort lyst hår og piercinger.. om det sier deg noe??
      Haha, denne gangen var det ikke så vondt, siden hun traff. Er faktisk dritvondt når de bommer, I know the difference:P haha.
      VÅR ER SUPERT!

  10. Du har virkelig fått gjort litt av hvert i det siste. Håper hånda di er bedre og at alt er bra med deg😉

    Haha, stilig bilde av deg, frøken😉

    Så deilig at våren har kommet til deg også. Det er helt fantastisk å se hestehov overalt😀

    • Veronica S sier:

      Jepp, har nok det:P haha. Joda, hånden er jo så funksjonibel så den kan være med tanke på at jeg ikke heeelt kan bøye den. Men det må MR av hendene mine innimellom pga gikten.

      Haha, jo takker og neier.

      JA, nå står det en liten søt bukett av dem ved huset og!! wii!

  11. Uka har vært helt grei! Godt når solen titter frem iallefall🙂
    Skal sjekke ut denne Myrna, men er ikke på min egen pc
    akkurat nå, så får gjøre det senere🙂

    • Veronica S sier:

      Så bra! Ja, ingenting slår solstrålene altså. Ja, du må sjekke ut Myrna, hun er helt fantastisk, synes jeg i allefall!! Den nye singelen hennes er kjempebra! Så er hun fra Bergen og!!

  12. Nina C. sier:

    SV;Aw,tusen takk:) Kjempe koselig sagt Veronica!:) Bare håper at jeg kommer inn:D

  13. SV: Tusen takk søte Veronica❤

  14. Tonje sier:

    Hehe, for et herlig antrekk!😉 Uken min har vært finfin med masse sosialt, trening og konsert🙂

  15. Marianned sier:

    Jeg synes du var en veldig søt blekksprut🙂

    Min uke har vært veldig fin, helt topp å være hjemme i permisjon nå som våren kommer for fullt. De siste dagene har vært helt nydelige, så vi har kost oss masse med lange trilleturer🙂

    • Veronica S sier:

      Haha, tusen takk;)
      Det kan tenkes, merker det er kjekkere å jobbe i bhg når våren er i annmarsj også slik at man kan være ute mye, ikke minst trilleturer;)

Please reply

