«Save Me»

I går var jeg på musikkvideo-realise og singelslipp-konsert med Myrna Braza på Calibar her i Bergen. Jeg kunne virkelig ikke vært mer stolt av Myrna enn det jeg var i går. Hun er bare helt utrolig. Hun hadde en mini konsert for oss der hun blandt annet sang «Free As A Bird» som er tittelen på debutplaten hennes, så favorittsangen min fra den platen «Changes» + + +. Ikke minst så fikk vi høre nye singelen hennes «Save Me» som er første singelen fra hennes nye plate, som hun forøvrig satser på kommer ut 3 november, på bursdagen hennes (jepp Myrna, nå har du sagt det).

Dere som leser bloggen min vet at Myrna er kordirigenten min, men jeg har vært fan av henne før jeg begynte i koret hennes. Og akkuratt nå føler jeg meg utrolig heldig som faktisk har henne som dirigent. Her er videoen hennes og sangen, som dere kan laste ned på wimp, iTunes og Spotify.

Hva synes dere?? 

Det er forresten SOL i Bergen i dag OG! Det er også sol i Os også, er i Os bildet er tatt, tok det på vei til butikken:P

Thumps up for solen!! Forresten kjøpt meg ny genser for 75 kr på ONLY! LOVE IT! Kjøpte en i grå og. Legg merke til at det er ikke jakke på denne jenten i dag!

Forresten så får jeg ikke sett noe ting på TV i dag, fordi Viasat streiker hos meg. Hadde gledet meg til «Kvelden er din» for eksempel, men NEIDA! Så her blir det OTH sesong 8 maraton med mamma, siden hun ikke har sett den sesongen, jeg er jo på sesong 9, men ser gjerne om igjen. Og de som lurer på hvorfor jeg ikke er ute og fester i solen en lørdagskveld…JEG LIKER FAKTISK LØRDAGSKVELDER HJEMME! Så vet dere det, men jeg liker meg på fest også da.

Forresten så har Hans Marius Hoff Mittet bursdag i dag, vi gratulerer han med halvrund dag, 35 år ekke gale det! Gratulerer med dagen Hans Marius!

Hva gjør du en lørdagskveld da, like «kjedelig» som meg?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

21 svar til «Save Me»

  1. Tonje sier:

    Den låta er med i dagens siste innlegg som blir lagt ut senere i dag, synes jeg kunne ta den med🙂 – Jeg er hos ei venninne, vi venter på at middagen skal bli ferdig vi.

  2. Takk for musikktips;) Kjempebra var den🙂

    Åh, utrolig kjedelig at tv´n ikke er i orden da:/ Kvelden er din går nok i reprise i morgen om tv´n er i orden da😉

  3. Keths! sier:

    jeg skal lage smoothie og kose meg med smoothie + film sammen med kjæresten min ;D

  4. Nina C. sier:

    Fine sangen:) Alltid kjekt med ny musikk! Lørdagen min gikk bort på å slappe av, irritere meg over pollen,se på film og tv.🙂
    Men som regel har jeg rolige lørdager:)

    SV;Takk Veronica.=) Bildene er ikke helt tatt nå,men den ene gav meg skikkelig vårstemning =) Kjipt med tven! Håper et ordner seg !

    //Takk Veronica:) Er ikke så ofte lenger jeg farger håret mitt ettersom det kan slite på håret hvis man farger det ofte. Foruten denne gangen var det over 3-4 år siden sist jeg farget det.

    • Veronica S sier:

      Ja, sant den var fin. Huffa, ikke noe bra med pollen. Rolige lørdager er helt fantastisk!

      SV: Så kjekt!! Nja, ordner seg innen onsdag..

      //ble i allefall kjempefint!

  5. Takk for musikktips søta🙂 Dette kom godt med😀

    SV. Herlig😉 Deilig med vår😀😀 Hurra!

  6. Siv sier:

    Å være stolt av noen er så fiiiiint! Og lørdagskveld, ja. Jeg opplever at jeg har korttidshukommelse for tida, og husker ingenting fra i går. Eller kanskje jeg bare ikke gjorde noe spennende…

  7. Tonje sier:

    Fine fine sangen!🙂 Helt nydelig med solen i Bergen i går også. Ja takk til mer av det!

  8. Katharina sier:

    Fengende og flott sang!🙂

  9. Marit sier:

    Fantastisk!🙂

  10. SV: Takk for gode filmtips, Veronica🙂 Tusen takk og god søndag til deg❤

Please reply

