Walking on sunshine…woah!

Kan liksom bare prise hele helgen. Det har vært kjempefin sol og i går var jeg i stallen på første gang på lenge. Fikk en melding fra fineste Tove lørdagskvelden som kunne fortelle at det ble grillings i stallen søndag. Siden jeg ikke har sett verken Rigel (elsklingen av en hest), Tove (en av verdens vakreste snilleste mennesker som eier Rigel) og Even (en av de besteste av de beste, gode gutten, sønnen Tove). Så da var det stallfolk, hestelukt, pølsegrilling ute i solen (årets første grilling for min del) og for min del var det helt perfekt. Fikk til og med en liten tur opp på hesteryggen (der har jeg ikke vært siden november), Rigel er bare best, sånn er det bare.

Gammelt bilde, men fineste Rigel!

I går fyllte også verdens fineste, beste og snilleste bestevenninne 24 år. Anne-Birthe som befinner seg i Irland (men stikker nesen sin litt innom Bergen i helgen) fikk jeg ikke mye tak i på bursdagen (dumme menneske som stjal mobilen hennes). Men har kjøpt fin presang som venter på henne når hun kommer til Bergen. Skal i allefall bake cupcakes på fredag sammen med Anne-Birthe og Jeanette, det blir koselig.

Jepp, sånn bare skjer for bildet sin skyld!

Har vært på koret i dag, vi har begynt å synge «Grenade» av Bruno Mars. Vet dere, jeg har aldri hørt hele den sangen, og det jeg har hørt har jeg ikke vært sånn utrolig fan av, men okay, jeg liker den litt nå. Vi synger den bra i allefall. Myrna er en flink kordirigent som får alle og en hver veldig engasjert. Minner dere på at Myrna sin låt «Save Me» er ute og den er kjempebra. Dere kan skaffe den på iTunes, Wimp, Platekompaniet og Spotify og det bør dere.

Har også vært på røntgen i dag, lunger, hender og føtter. Var egentlig litt for sein pga bussen så ble «maraton» røntgen..fra ene rommet til det andre. Men da er det gjort i allefall. Så får vi vente spent på svarene, om alt er som det skal *skrattler* i leddene. Eller, at det ikke er mer forandringer der enn hva det var sist..

Så deres helg? mandagen vært fin? Flere som har hatt fint vær og grillet?

Forresten har jeg forelsket meg i denne mannen, Luke Bryan heter han, og denne sangen heter «Do I». Han er litt småsexy altså.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hest, Hverdagsmas, Koret, Leddgikt, Musikk og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

30 svar til Walking on sunshine…woah!

  1. Keths! sier:

    søteste bildene😀 hihi

  2. Nina C. sier:

    Kjempe fine bilder:) Hørtes ut som en flott helg!

  3. Nina C. sier:

    SV,Takk Veronica=) Koselig å høre!
    //hehe,så bra!Ble en del vaffeler for min del:P

    Anbefaler begge to filmene! kjempe bra begge to!

  4. Marit sier:

    Virker som en bra helg det😉

  5. Jeanette sier:

    Så kjekt med grilling, det vil jeg også! Gleder meg til å bake cupcakes!

  6. Siv sier:

    Jeg er heller ikke superforelska i Mars, men sangen er jo veldig fengende! Og du får gratulere venninna fra meg når hun kommer hjem!!😀

    • Veronica S sier:

      Hehe, nei, er noe med ham jeg ikke helt kan sette fingeren på.. men greit nok. Jeg synger det dem sier jeg skal synge i koret så;) kan ikke være enig i alt, men det værste er at jeg begynner å like den:P

      Jepp, det skal jeg gjøre vettu!

  7. Leah sier:

    ALDRI HØRT GRENADE??! Jeg hørte den minst 10 ganger dagen før, elsket den♥
    Hørtes ut som en super koselig dag i stallen:))

    • Veronica S sier:

      Jo, hørt den, men ikke hele liksom..hehe.. aldri mer enn sikkert de første strofene i refrenget eller noe..haha. Jeg vet, som sagt, jeg er iPod menneske så hører sjeldent på radio, det som er mest input hos meg er når jeg en sjelden gang hører på radio, eller snubler over sanger på blogger og sånn:P

      Ja, var en superherlig ettermiddag i stallen!

  8. Her har det vært supert vær helt siden fredag.Nyter det stort:), så flott hest.

  9. Dette virker som en bra helg😀

  10. SV: Aha.. Hvordan var hun da??🙂 Paradise må man se😉

  11. Kjempesøte bilder ! hihi😀

  12. Så mange fine bilder,Veronica😉 Må si at du har hatt en super helg altså😉

    Åh, det er så herlig med sola som har vært i det siste ^^

  13. AB sier:

    Grilling i stallen høres superkos ut! Håper du snart får kommet i gang med ridingen igjen.

    Gleder meg sånn til helgen!😀

  14. Joda, har vært en grei helg, en smule støl etter arbeid med ny terrasse. Var kjempekaldt å drive på med det da. Men blir nok fint etterhvert🙂

Please reply

