Quotes…

Det kommer en del visdomsord fra mange mennesker, og man skal være flinke til å huke tak i dem. Jeg selv er veldig glad i sitater, og skriver dem ned i en bok når jeg finner noen som virkelig treffer. Har ett som jeg fant for noen dager siden, som har blitt twitret en del også av andre Lady Antebellum fans. I en «Note from Hillary» som er det kvinnelige medlemmet i countrybandet Lady Antebellum, så fant vi fans en utrolig bra «statement», eller en «quote» som jeg tenkte jeg skulle dele med dere:

«Faith, hope, and love are stronger and more powerful than any obstacle you will ever face in your life. Those things can give you the ability, and courage to overcome anything! Hold onto those three things like your life depends on it, because, the QUALITY of your life and, the person you are on the inside, does depend on it.»
-Hillary Scott Tyrrell, Lady Antebellum

Hva synes dere? Visdomsord?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Tanker/Meninger og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

33 svar til Quotes…

  1. Nina C. sier:

    Kjempe bra sagt:)

  2. Leah sier:

    Veldig bra sagt!

  3. Nina C. sier:

    SV;hehe,så bra🙂 Alltid stas med ny musikk! takk for dine musikktips! får sjekke de ut på spotify:D

  4. SV: Har ikke bloggportrettet ditt vært???:/

  5. Keths! sier:

    kjempebra skrevet!! alltid gøy å lese litt visdomsord, men tror ikke er jeg så veldig vis selv :p

  6. Siv sier:

    Det å skrive ting i bøker, fine ting, er så fint!

  7. Tonje sier:

    Absolutt bra sagt🙂 Og veldig lurt at du noterer de ned etterhvert.

  8. Nina C. sier:

    SV;Takk Veronica! Herlig å ferie påsken hjemme også:) Du får ha en flott påske ferie når den starter til uka:)

  9. giovannetta sier:

    Det var et bra sitat!

  10. giovannetta sier:

    Bra sitat!

  11. monica sier:

    Veldig fint, litt lengre enn vanlig, men med en god betydning🙂

    • Veronica S sier:

      Ja, var litt langt. Egentlig ble det forkortet da alle skrev det rundt på Twitter, men siden jeg likte hele den lange versjonen, valgte jeg heller det;) hehe.

  12. SV: Vet om flere som jobber til onsdag om det er en trøst😉 God helg søte Veronica❤

  13. SV: Hehehe.. Pandafjes.. Herlig betegnelse😉 Så merkelig. Kan du ikke sende meg en ny mail Veronica. Ditt portrett skal selvsagt komme med. (kari.rasm@hotmail.com).

Please reply

