Perfection…

Mange artister synger ikke live… og mange av dem som gjør det synger surere enn sitron. MEN, når noen artister synger like bra live eller bedre live enn de gjør på cd, da er livet lykke. Jeg har hørt få, men Maria Haukaas Mittet er en av dem som kan levere live, Myrna Braza er helt amazing live. OG, i går leverte Lady Antebellum en helt sinnsykt bra live performance av deres nye singel «Dancin Away With My Heart». Lady Antebellum er da tydelig et live band, det er virkelig sjeldent man hører et opptak av dem live der det høres fælt ut, tror jeg har hørt ett, men da stod det i en av kommentarene at det var hun som filmet og han som stod bak henne som sang så høyt at de kunne høres godt på opptaket. Så da kan man ikke skylde på Lady Antebellum.

Her kommer en flawless og rett og slett PERFECT performance fra gårsdagens Country Awards, hvor de stakk av med «Vocal Group Of The Year», jeg er en stolt fan.

Hva synes dere?

Ellers har været i Bergen vært veldig skiftende, fra snø til sol til snøstorm til sol til snø til opplett.

Hvordan er været hos dere i begynnelsen av påskeuken?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Perfection…

  1. Madeleine sier:

    Tusen takk for kommentaren!😀

  2. Leah sier:

    Været er helt sinnssykt her.. Snøstorm, sol, snø, sol, skyfri himmel og sol, snøstorm.. Global oppvarming sa du??

    • Veronica S sier:

      Hehe, scitzo vær sier bare jeg! Jeg føler at vi kan flytte isbjørnene fra nordpolen hit, så kan vi flytte til nordpolen, siden det er jo der det er global oppvarming sies det!

  3. Keths! sier:

    har vært i london jeg, og her har været vært suuupert😀 litt kald vind og slikt da,men

  4. Nina C. sier:

    Lady Antebellum er flinke live:)
    Været der jeg bor har vært bra,men den dumme vinden har ødelagt det som kunne vært godværet:)hehe

  5. Lady Antebellum❤ Love it😉

  6. SV: Nyt ferien søte deg🙂 Takk for mail😉

  7. Hedda sier:

    Wow, Lady A er bra🙂 Helt enig med deg. Det er få artister som virkelig levere live, så ekstra gøy å se at noen virkelig kan det🙂 Påskeværet er strålende her i Rio de Janeiro. Håper solen titter frem for dere i Bergen. Ha en riktig fin påskedag🙂

    • Veronica S sier:

      De er kjempeflinke. Jepp, det er virkelig få artister, derfor elsker jeg de artistene som kan levere live!
      Åh, herlig, Rio og greier, kos deg, send litt varme til Bergen da;)

  8. Tonje sier:

    Lady Antebellum er flinke live! Her er sola fremme, men det blåser så fælt:/

  9. Siv sier:

    Ja, det er juks når de er flink på cd-er på grunn av autotune!!

  10. SV: Ja jeg skal begynne å lese vedlegget heretter. Ingen tvil om det😛

    • Veronica S sier:

      Hehe, jeg får ikke lov å legen på de nye medisinene mine, fordi jeg blir mega-paranoid av bivirkninger, men blir sjekket hver 14 dag, så er rimelig safe:P

Please reply

