«Somebody told me that this is the place where everything’s better and everything’s safe»

En dag for 9 år siden var jeg hjemme en kveld og switchet mellom TV kanaler da jeg landet på TVNorge der de sa «snart premiere på ungdomsserien One Tree Hill». Jeg tenkte at den skulle jeg gi et forsøk. Fra den dagen ble jeg hektet og serien om Lucas, Nathan, Haley, Peyton, Brooke osv ble en del av livet mitt i 9 år.

Sitater, vennskap, utroskap, drama, bryllup, skandaler, kidnappinger, musikk + + + er liksom hele serien. Men mest av alt, vennskapet og sitatene i serien er det som har stått mitt hjerte nærmest. I går kveld/natt gikk siste episode EVER av serien og jeg merket allerede i dag savn. Tårene trillte, de trillte etter kort tid, men kranen ble virkelig srudd på da hele gjengen sang «I Don’t Wanna Be» av Gavin DeGraw… ikke for å avsløre noe for dem som ikke har sett siste episode, men gjør dere klar med kleenexen. Ble en fin avsluttning på en fantastisk serie. Er så glad for at jeg har sesong 1-8 i dvd hyllen, og skal definitivt ha sesong 9.

Favoritten min igjennom det hele hat vært Brooke Penelope Davis. Jeg har møtt han som spiller Chase (Stephen Colletti) og Dan Scott (Paul Johansson) in real life. Jeg kommer alltid til å ha One Tree Hill i hjertet.

Her er mitt favoritt OTH sitat..selvsagt av Brooke.

-Here’s my philosophy on dating. It’s important to have somebody that can make you laugh, somebody you can trust, somebody that, y’know, turns you on… And it’s really, really important that these three people don’t know each other.
-Brooke Davis

Fra we<3it

Fra we<3it

Fra we<3it

Fra we<3it

Fra we<3it

Fra we<3it

Så du One Tree Hill?
Hvem likte du best?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Tanker/Meninger og merket med . Bokmerk permalenken.

44 svar til «Somebody told me that this is the place where everything’s better and everything’s safe»

  1. Nina C. sier:

    Jeg er en av de som henger etter. Tror jeg har igjen 2 sesonger for å sett hele OTH. Falt av lasset etterhvert ,og da Lucus & Peyton forlot serien etterhvert så fulgte jeg ikke på med så ofte. Men skal sannelig begynne å se igjen:)

    • Veronica S sier:

      Hehe, du henger ikke så langt bak da. For min del var det helt i orden av Peyton og Lcas forsvant ut av serien. Likte faktisk ikke dem, for klissete..haha. Ja, synes du bør begynne igjen.

  2. Jeg så på sesong 1,2,3 og 4. Men har falt helt ut nå. Likte serien utrolig godt da det starta og var helt med i serien. Jeg likte veldig godt Lucas, men etterhvert fikk jeg veldig sansen for Nathan🙂

  3. lineeirin sier:

    jeg ser på det, elsker den serien. Jeg liker også godt Brooke, og Haley🙂

  4. Marit sier:

    Var så trist å se siste episode, men litt fint også:) Sukk. Brooke var min favoritt😉

  5. Nina C. sier:

    SV;hehe:P Bare hyggelig! Drive by er en fengende sang:)

  6. Elin sier:

    Nei, ser ikke på det🙂 heheh

  7. Nei, jeg har faktisk ikke sett en eneste episode av One Tree Hill enda. Men jeg vurderer å begynne å se det🙂

  8. Henriette sier:

    Ser ikke fast på det. Ser på innimellom, men vet ikke hvem som heter hva:)

  9. Beste serien NOEN sinnne! Jeg er avhengig! Kommet meg til sesong 7 nå da😉

    • Veronica S sier:

      JA! Helt enig…Jeg var seriøst avhengig jeg også. Sesong 7 er en bra sesong.. sesong 8 litt klissete..mens sesong 9 er den beste, men der slutter jo alt:-(

  10. Eg ser nok ikkje på det.. følger faktisk ikkje med på noke sånt – men skjønner det er populært, leser og hører om det heile tida🙂 Digg å finne serier ein elsker då, kos deg! eg elsker fortsatt SATC og koser meg ofte meg nokre episoder🙂

    • Veronica S sier:

      Wow, du er heldig som ikke følger med på slikt, selv om du går glipp av en god serie. Men noen ganger er det virkelig farlig å være «avhengig». SATC er en super serie, kjøpte hele sesongen i skoboks..

  11. Siv sier:

    Whoah- 9 år er ganske mye, det!! Også er det jo så kuuuult å ha møtt noen av dem!!!! Selv så jeg på 7th Heaven i mange år, og er sikkert hjerteserien min <333

  12. Merethe sier:

    Tror virkelig jeg må få rotet meg til å se en episode eller to, for alle ser jo på den serien! Selv ser jeg på Frustrerte fruer som straks sender siste episode..

    God påske🙂

    • Veronica S sier:

      Hehe, mange som ser på det. Du må ikke se en episode eller to, du må se alle 9 sesongene:P haha. Åh, trist med Frustrerte, der datt jeg ut. Men ser på Greys.
      God påske.

  13. Sunniva :*) sier:

    Ser ikke på det🙂

  14. Hannah sier:

    Jeg elsker One Tree Hill!❤ Kommer til å savne serien!
    Har også sesong 1-8 på dvd, ser på det ofte! :p

    sv: tusen takk🙂 God påske til deg også !😉

  15. Elsker den serien. Fortsatt ikke sett siste episode. Gruer meg litt liksom😛 hehehe.

    SV: Nei det føles ikke lenge siden, men tiden flyr, det er det ingen tvil om😉

  16. SV: Takk det samme, Veronica❤ Barnepiken er helt nydelig❤

  17. Amanda sier:

    jeg så mer på det før, men nå ser jeg ikke så mye på det lenger🙂

  18. Tonje sier:

    Har faktisk ikke fulgt med på den serien i det hele tatt. Har kanskje sett 1-2 episoder😉

  19. Leah sier:

    One three Hill❤ jeg klarer ikke bestemme meg… Hailey tror jeg…! Eller peyton! Eller… Nei jeg vet ikke:p

  20. SV: Påsken har vært helt super. Hva med din søta?

  21. SV: Kult. iPhone er best😉 og gled deg til Instagram. Jeg digger den appen😀

  22. Hilde sier:

    Den siste episoden var kjempefin og trist på en gang!
    Tårene trillet rimelig fort ned kinnene mine også, da alle sang I dont wanna be!! Og hårene reiste seg på hele kroppen! Kjempetrist at det var aller siste episode! Jeg må nok begynner på ep.1 etter hvert;)

Please reply

