«If people were meant to pop out of bed, we’d all sleep in toasters»

Da er det tilbake til hverdagen etter påskeferien. Merker at en uke ferie er nok til å snu om alt som heter døgnrytme. Jeg har sittet oppe til 03:30 de fleste nettene for å komme a jour med tv-serien «Hart of Dixie» og «Home and Away» faktisk. Ikke minst har filmene «Han er faktisk ikke interresert» og «Ørkenblomsten» blitt sett i heimen. Og i går ble «Engler og Demoner» sett da den gikk på TV. Utrolig bra film. Likte «Davinchi koden» og likte denne filmen også.

Påsken har vært kjempefin, det er deilig å kunne slappe av og gå tur med hunden som er litt lengre enn vanlig. Ikke minst har jeg truffet en venninne, vært masse sammen med mamma og min bror og bare kost meg. Hørt masse musikk, gått vanvittig masse i Lady Antebellum. Jo mer jeg hører på dem, jo mer forelsket blir jeg i musikken og stemmene dems. Beste Country trioen ever. Det er jo ikke helt Country heller, men skikkelig balsam for sjelen. Kjenner meg igjen i mange av tekstene. Ikke minst gjør jeg masse oppdagelser av musikk gjennom dem hver dag. Blant annet en sang de synger med Maroon 5, «Out of Goodbyes». Videoen er rimelig weird og viser hverken Lady Antbellum (er damen i Lady Antebellum som synger mest av hele Lady A) eller Maroon 5. Men sangen er kjempefin.

Ellers er jeg litt glad for at hverdagen begynner i morgen, fordi Grey’s Anatomy begynner igjen i morgen, og jeg er strålende fornøyd med det. Jeg har virkelig savnet McSteamy og Dr. Avery!

Er dere klar for å begynne hverdagen igjen?
Hva synes dere om sangen?

Ser dere Grey’s Anatomy?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

46 svar til «If people were meant to pop out of bed, we’d all sleep in toasters»

  1. Elin sier:

    Gleder meg til skole jeg🙂 sangen var fin! Og ser ikke på den serien..

  2. Tonje sier:

    Sangen var fin den! Nei, ser ikke på Grey’s Anatomy gitt, men har sett noen få episoder da!

  3. Jaa, er veldig klar for hverdagen😉 Grays ser jeg faktik ikke på!

  4. aidylpaidyl sier:

    sv; Hehe, litt smak og behag de skoene😀

    – L

  5. Hedda sier:

    Ja, jeg er veldig klar for hverdagen! Min begynte i dag, og uansett hvor deilig det har vært med ferie, så er det godt å komme i gang igjen nå. Sangen er helt nydelig, og takket være deg så har jeg hørt en hel del på Lady Antebellum i påsken. Skikkelig ny favoritt, så tuuusen takk for tipset!😀 Har sett noen episoder av Greys. Utrolig bra serie, men dessverre så får jeg ikke tid til å følge med på det. Men skal laste ned episodene og se de ordentlig en gang🙂 Håper du får en fin start på denne uken🙂

    • Veronica S sier:

      Åh, da begynner du før meg, men du hadde kanskje fri før meg og;) Men litt deilig å komme tilbake til hverdagen ja;) Sangen er superfin ja, elsker den. Mr.Levine og Hillary fra Lady A sine stemmer passer godt sammen;) OOH, jeg har vervet en fan! Fantastisk, veldig stolt av meg selv;) Lady Antebellum er fantastisk, masse fin musikk, masse flotte tekster og 3 nydelige mennesker i en gruppe. Så værsegod for tipset. Ja, Greys må du sette deg ned med en en gang. Serien er kjempebra!.

  6. Hart of Dixie, elsker den serien, den er så koselig❤ Døgnrytmen her i huset er også helt rææva, sover til langt på formiddagen og legger oss midt på natta…😦 Blir vanskelig å snu om!

    • Veronica S sier:

      Den er superkoselig! Virkelig lagt min elsk på den serien. Huff, håper du kommer inn i rytme igjen, det håper jeg på! For snudd skikkelig om jeg og, men kom meg opp 06:00 i dag da.

  7. Milie sier:

    Har ikke døgnrytme, men ferien hjelper hvertfall ikke på…

  8. Sunniva :*) sier:

    Off, nei.. jeg kjenner at det var hardt å stå opp i dag ja:/

  9. Høres ut som en utrolig bra påskeferie!
    Jeg vil ikke starte hverdagen igjen fordi det betyr eksamenslesing og stress.

    Hilde // hildemyklatun.com

  10. Siv sier:

    Jeg har nesten lagt meg TIDLIGERE enn vanlig, HURRA så deilig!!!! Og vi har fri i dag også, wiii – så vi var tidlig oppe og gikk på ski, i dag igjen ;))

  11. Henriette sier:

    Er siste dag med ferie i dag:)

  12. Uff, døgnrytmen min er helt på tryne den også ! Godt å komme tilbake til hverdagen egentlig😉

    Jeg syntes sangen er veldig fin.
    Jess, ser på Grey´s❤

  13. Nina C. sier:

    Høres ut som en flott påskeferie:) Synd den varer bare i 10 dager:) hehe
    Likte den sangen ovenfor! Lady antebellum er flink! Gleder meg til Grey’s idag !

  14. Høres ut som du har kosa deg i påska – det er flott🙂
    Håper tirsdagen din blir fin!!

  15. Sv: Har ikkje iphone eg heller, har ein htc og kunne endelig få det når det kom for android🙂 hm, rart at det ikkje funker då?? prøvd å laste det ned på nytt?🙂

  16. Merethe sier:

    Haha. Jeg likte overskriften🙂

    Det høres ut som om du har hatt en veldig fin ferie! For meg går ferie og hverdager i ett for øyeblikket, så jeg merker ikke store forskjellen – annet enn at treningen er i gang igjen og det er et slit.

    Håper du har en fin tirsdag🙂

    • Veronica S sier:

      Hehe, den likte jeg også, lo godt da jeg leste sitatet.
      Jepp, ferien har vært kjempefin! Bra treningen er i gang du, du er i allefall over dørstokk mila, ingenting er bedre enn det. Heier på deg;)

      Håper du har hatt en super tirsdag.

  17. Tonje sier:

    Jeg merket at jeg ikke er helt klar til hverdag igjen, så jeg venter til i morgen😉 Har velogmerke vært på jobb i dag da..men resten av kvelden blir avslapping for min del. Og litt klesvask..

    • Veronica S sier:

      Hehe, tenk å kunne vente en dag til..hehe, neida, jeg var i gang kl 06:00 i dag og på plass på jobb med verdens skjønneste unger og fineste kollegaer. Hehe, avslapping må til, ikke minst klesvask *takk for påminnelsen*

  18. Lene sier:

    godt å høre at du har hatt en fin påske:) enig ang. døgnrytmen.. jeg starter på jobb i morgen, 14 dager nattskift så nå må rytmen snus helt. ikke helt klar for jobb, men etter en mnd fri så er det nesten på tide igen.
    hvor på nett ser du forresten home and away?
    jeg syns sangen er kjempe fin!

    • Veronica S sier:

      Veldig fin påske;) Håper du har det også..
      Oj 14 dager med nattskift hørtes utrolig slitsomt ut…. lykke til.
      Ser den serien på youtube, vi er på eisode 5088 eller noe i Norge;) så søk på det.
      Sangen er virkelig fin, så bra du likte den.

  19. SV: Jeg har ikke sett den gamle, men likte denne🙂 Ørkenblomsten.. Takk for tips. Hva handler den om?🙂

    • Veronica S sier:

      Den handler om Waris som rømmer fra Somalia da hun skal giftes bort til en gammel mann. Så havner hun opp i London også møter hun en jente der som hjelper henne…så går det veien for henne. Den er basert på en sann historie.

  20. monica sier:

    Følger ikke serien slavisk, men synes den er bra og ser når jeg har tid🙂
    Det var en tung men deilig start etter påsken for meg🙂

  21. Elsker Grey’s!😀 Er ikke helt våken for skole, menmen jeg klarer meg. Ha en fin uke!🙂

  22. Nina-Martine sier:

    Jobber faktisk bare 2 1/2 dag, så har jeg fem dager fri til! Men påsken min har også blitt brukt til å sitte oppe og se på filmer halve natta, heldigvis har jeg en jobb som ikke alltid krever at døgnrytmen må folke et A-menneske :p

    Sv; Du burde i alle fall lese ferdig boken, den er jo like bra som filmen, bare ikke like morsom…

    // Nettopp, er jo greit å få unnagjort slike ting!

Please reply

